“Lekker maar let op de rekening ”
Beoordeling van El Mero Los Mellizos

El Mero Los Mellizos
Reserveren met
El Mero Los Mellizos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 100 van 774 Restaurants in Benalmadena
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk uitzicht over de haven. Gezellig etablissement, vriendelijke service. Eten was lekker. De paella mix was natter dan de paella kreeft. De babykreeft en scampi’s waren zeer droog, de paella wel vol van smaak. Je krijgt een hapje van het huis maar rekenen het wel aan. We hebben de serveerster er attent op gemaakt en heeft het verschil in mindering genomen zonder problemen.

Gerencia M, Director de Relaciones Públicas van El Mero Los Mellizos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Hartelijk dank voor uw mening over Tripadvisor. We zijn blij dat over het algemeen het bezoek aan ons restaurant buiten hun gading. We blijven zo veel mogelijk te verbeteren. We hopen dat u ons weer te bezoeken. heel hartelijk bedankt

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals alle restaurants van “Los Mellisos” is ook deze een topper. Reserveren is zeker aan te raden. Uitgebreide kaart met een varia aan visgerechten (vlees kan ook). De bediening loopt op z’n tenen tijdens de piekuren en kunnen daarom wat kortaf zijn. Begrip hiervoor is daarom wel op z’n plaats. De gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk, de Paella is een topper. Een fijne middag gehad met de familie in een goed restaurant met heerlijke gerechten en wijnen.

Gerencia M, Director de Relaciones Públicas van El Mero Los Mellizos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017

***
We appreciate your review. For us the most important thing is the quality of the product and that our customers are satisfied. We are so glad that you enjoyed the visit.

Hope to see you again soon!

Sara TR
Marketing

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker mooi uitzicht vriendelijk gewoon top! Wijn was lekker en de vis in zout gegaard is een aanrader

Gerencia M, Director de Relaciones Públicas van El Mero Los Mellizos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Is echt een aanrader. Heerlijke vis gegeten, de Carabineiros zijn over heerlijk.
Prachtig zicht op de haven dat heel Romantisch wordt als de duister valt.
Één opmerking: het was niet mogelijk om te reserveren vooraf ( 8 komende dagen volzet..?), maar ter plaatse geen enkel probleem om een tafel te krijgen...gelukkig, want we hebben er echt van genoten!!

Gerencia M, Director de Relaciones Públicas van El Mero Los Mellizos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Hope to see you again soon!

Sara TR
Marketing

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden een tafel aan het water maar op het moment van aankomst was deze niet beschikbaar. We hebben een drankje gedronken en mochten wachten tot deze vrij was. Dit ging vlot en na 10 minuten hadden wij een tafel met prachtig uitzicht over de haven. We hebben uitstekend gegeten. Als nagerecht een heerlijk toetje met aardbeien. De wijn was ook goed!

Gerencia M, Director de Relaciones Públicas van El Mero Los Mellizos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Reizigers die El Mero Los Mellizos bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

In El Mero Los Mellizos geweest? Deel je ervaringen!