“Spare ribs”

Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

De spareribs vielen zo van het bot af. De barbecue saus is echt niet nodig voor deze spare ribs. De aardappelpuree was voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en beleefd. Zeker voor herhaling vatbaar ToWijk 13 september2019

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, chateau Briand on the stone was erg goed. Vlees was zeer mals. Bediening erg vriendelijk. Goed geprijsd en zeer goede kwaliteit. We zijn er daardoor meer dan 1 x gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten voor een prima prijs. Daarnaast is de bediening erg vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. Als je in Benalmadena bent moet je hier zeker langs gaan.

Datum van bezoek: juni 2018
15 februari 2017 beoordeeld

Ingegaan op de "deur-stoep-promotor"
Steaks van 250gr vond mijn echtgenote te veel, maar wat kleiner was geen optie.
Eten was lekker maar we stonden wel binnen een uur weer buiten.
Misschien wel de mediterrane mores om klanten niet te laten wachten?

Datum van bezoek: februari 2017
17 mei 2016 beoordeeld

Na een fijne wandeling langs de promenade en haven zijn we hier terecht gekomen, leuk restaurant aan de haven met prachtig uitzicht op haven. Lekker stuk vlees gegeten (rib eye), maar de service was niet ok. Het eten werd opgediend en het aperitief kwam net na bediening vlees, wat niet echt de bedoeling was natuurlijk. Mijn indruk was dat de organisatie slecht verliep ook aan de andere tafels. Het aperitief werd ons ook niet aangerekend na mijn verontwaardiging.
Bij een goede service raad ik het restaurant zeker aan, maar wat als het toeristisch seizoen opgang komt ?

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die The Steakhouse bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

Benalmadena, Costa del Sol

In The Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!