“Lekker eten, bediening ondermaats !”
Beoordeling van The Steakhouse

The Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 227 van 771 Restaurants in Benalmadena
Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 mei 2016 beoordeeld

Na een fijne wandeling langs de promenade en haven zijn we hier terecht gekomen, leuk restaurant aan de haven met prachtig uitzicht op haven. Lekker stuk vlees gegeten (rib eye), maar de service was niet ok. Het eten werd opgediend en het aperitief kwam net na bediening vlees, wat niet echt de bedoeling was natuurlijk. Mijn indruk was dat de organisatie slecht verliep ook aan de andere tafels. Het aperitief werd ons ook niet aangerekend na mijn verontwaardiging.
Bij een goede service raad ik het restaurant zeker aan, maar wat als het toeristisch seizoen opgang komt ?

9 februari 2016 beoordeeld

Prima restaurant met erg aardige bediening. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Het uitzicht op de haven is geweldig.

8 februari 2016 beoordeeld

Waar in de omgeving de vis vaak is gefrituurd herken je hier op je bord een gevarieerd visaanbod van file's zoals je die maar kan wensen. Gezellig aan het raam met overzicht over de haven. Het steakhouse werkt samen met het visrestaurant (zelfde eigenaar) ernaast. Het is genieten geblazen

28 september 2014 beoordeeld

Ik at hier afgelopen week met mijn drie dochters die mij mee uit eten namen.
Het is een gecombineerd restaurant met La Laguna , wat meer vis georiënteerd is; dus je kunt er zowel heerlijk vis als vlees eten.
Wij gingen in dit geval voor vlees; de bediening was snel vriendelijk en correct; het eten kwam ook redelijk snel op tafel; de kwaliteit van het vlees was perfect; je kon het vlees met een lepel snijden zo mals; kortom voor de vlees liefhebbers een aanrader!

• Sfeer
14 augustus 2014 beoordeeld

reusachtige steaks voor weinig geld
vlotte snelle bediening !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reizigers die The Steakhouse bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

In The Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!