Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Benalmadena
vanaf US$ 13,46
Dolfijntrip
158 beoordelingen
vanaf US$ 17,95
vanaf US$ 11,22
vanaf US$ 14,58
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Een kleinschalig park wat niet overeenstemd met de entreeprijs die je hier moet betalen. De dolfijnenshow is wel leuk,maar als je geen shows bezoekt ben je op een minder dan een halve dag buiten

Datum van activiteit: augustus 2019
Selwo, Director de Relaciones con Clientes van Selwo Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Wij waarderen uw bezoek aan Selwo Marina en betreuren het dat het niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Slechte behandeling:
We hebben een bezoek gebracht aan Selwo Marine en de Kabelbaan. We wilden dit combineren en hadden van tevoren op hun site gezocht. Alleen combinatie met 3 daar kunnen vinden, maar dierentuin hadden we vorig jaar al gedaan. Dus gingen er vanuit dat er geen combinatie mogelijk was. Bij SM valt het erg tegen, namelijk geen shows alleen wat kennismakingen met... we kwamen om ca. 16.15 het park binnen, maar je betaalt het volledige bedrag. Ook is alle uitleg voor 80% en uitgebreid in het Spaans en zeer beperkt in het slecht gesproken Engels, daar hoor je na een heel verhaal in het Spaans 1 regel. De kabelbaan liet bij de entree zien dat er wel een mogelijkheid was om deze 2 te combineren, dat zou ons 51,50 besparen, maar dat konden we bij haar niet regelen, dat moest bij SW geregeld worden, die inmiddels niet meer open waren en waar het niet werd getoond. Achteraf mailen met de organisatie zorgt voor nul op rekest, ze schepen je af, met jammer, maar helaas. Erg slecht als je zo met bezoekers omgaat!

Datum van activiteit: juli 2019

Wij betreuren het dat Selwo Marina niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Als uw bezoek in de maand juli of augustus was en u om 16:15 uur het park betrad, kon u genieten van alle voorstellen van het park. Houd er ook rekening mee dat de schema's van activiteiten en tentoonstellingen van het park kunnen worden geraadpleegd op het web, op de klantenservice en bij de kassa kunt u een plan aanvragen met de schema's van al onze voorstellen. Alle lezingen worden gehouden in het Spaans en het Engels, met dezelfde lengte en kenmerken. In de klantenservice en per e-mail en in de parkticketkantoren zijn ze beschikbaar voor klanten om hen de informatie te bieden die ze nodig hebben over verschillende soorten tickets.

Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Het selwo marine park is wel kleinschalig . Maar de dolphin encounther ( ontmoeting met de dolfijnen ) maakt alles TOP .

Datum van activiteit: mei 2019
Selwo, Director de Relaciones con Clientes van Selwo Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Bedankt voor het bezoeken van Selwo Marina.

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het is een kleiner park maar toch de moeite waard.
Je kunt het combineren met bijvoorbeeld een bezoek aan de kabelbaan of seaworld. Er zijn allerlei kortings deals te krijgen als je een combinatie koopt.
De mensen die de shows verzorgen zijn enthousiast en dat zie je terug in de dieren.
Goed verzorgd en leuk.

Datum van activiteit: augustus 2018
Selwo, Director de Relaciones con Clientes van Selwo Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Bedankt voor het bezoeken van Selwo Marina.

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het park is eerder klein, maar de pinguïns en de dolfijnen show zijn heel erg indrukwekkend. Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2018