Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vréselijk hotel. Het stinkt naae sigaretten overal. Personeel is onbehulpzaam. Ontbijt is goor. Ik zou dit hotel zeker overslaan. Net of je 100 jaar terug bent in de tijd, en alleen de negatieve dingen van 100 jaar terug ziet.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 20 mei 2017

toffe mensen prima service op en top ontbijt.goed bereikbaar met openbaar vervoer.
zeer goed bed mini bar koffie en thee voor zien op de kamer.klant staat hier nog op eerste plaats.wij waren aangenaam verrast wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 24 februari 2016

Het hotel ligt in een rustige straat op 300 meter van de boulevard. Het wordt gerund door een uiterst beschaafde familie, die daarnaast zeer klantvriendelijk is. Ik heb zelden zo'n goed ontbijt naar mijn smaak mogen treffen: minstens 10 soorten fruit, een eitje naar keuze (gekookt, gebakken, scrambled, omelet, met bacon, kaas, groenten) heerlijk bruin brood en daarna nog pannenkoeken te bestellen voor wie dat wil.
Ik liep op mijn witte sokken rond op mijn kamer/badkamer. Na een hele avond waren ze nog net zo wit!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 13 oktober 2015

zijn pas 4 nachten verbleven in dit gezellig familiehotel ! de service is uitstekend !
daar kom je gewoon voor !!! de kamers zijn sober, maar zeer goed bed, minibar, koffie en theefaciliteiten, kleine badkamer maar zeer goede douche. en alles zeer netjes. het ontbijt is uitstekend, zoveel keuze van kazen, charcuterie, 10 verschillende soorten fruit (en geschild) beter dan in sommige 4 sterren hotels. elke dag keuze van gekookte eieren of omelet of ...
zeer rustige ligging in Benemaldena Pueblo. Met keuze aan goede restaurants in de buurt. een echte aanrader, wil zo terug

Kamertip: neem een kamer op de bovenste verdieping met terras !
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 8 oktober 2014

Wij verbleven in september 5 nachten in dit hotelletje en waren meer dan aangenaam verrast. Bij aankomst was de kamer superschoon en het rook er naar bloemetjes. Het grote 2-persoonsbed was perfect om in te slapen. De badkamer was klein maar toch gerieflijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid, met vers fruit (vijgen, ananas, papaya, druiven, ....), yoghurt, allerlei soorten charcuterie en kazen, enz. Ook word je iedere morgen met de glimlach gevraagd of je zin hebt in eitjes, bereiding mag je zelf kiezen. En wanneer de gastvrouw ziet dat je bijna klaar bent met je ontbijt, bakt ze je nog een lekkere pannekoek. Ook staat er geregeld een door de gastvrouw klaargemaakt gebak, tijdens ons verblijf was dat aardbeientaart, cake met flan caramel, en een soort van lokale beignets.
Wij werden zeer hartelijk ontvangen, alles wordt hier met een brede glimlach gedaan. Bij vertrek kregen we afscheidskussen :-) Kortom, wij hebben genoten van ons verblijf bij deze supervriendelijke mensen en gaan zeker nog eens terug.
Tine & Fons (België)

Kamertip: Boek zeker op tijd zo kan je een kamer met terras vragen.
Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde alleen