11 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor zo 31 mrt.
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel. We kwamen om half 1 aan, en werden heel vriendelijk verwelkomt met een lekker glaasje drinken. We waren met 6 personen, hadden drie kamers op de derde verdieping. Mooie, ruime en schone kamers. Rustig gelegen. We HP , het eten was zalig. Niets te klagen. We hebben meerdere malen beneden in de bar s'avonds een drankje gedronken met live muziek. De groep die il divo na deden hadden onze voorkeur, helemaal geweldig. Het personeel is heel vriendelijk, altijd een glimlach. Wij hebben genoten in dit hotel, rustig gelegen dicht bij de haven. Dankzij het lieve personeel hebben wij een top vakantie gehad. Bedankt. 👍👍👍

Datum van verblijf: juli 2018
MacHotels, General Manager van Hotel Mac Puerto Marina Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Dear Guest,

Thank you for choosing us for your family holiday and for sharing your fantastic feedback online.

We are truly pleased to learn how much you enjoyed the buffet restaurant, the evening shows and most importantly the friendliness of our team. Thank you for allowing us to be part of your summer memories.

We hope to welcome you back soon!

Hasta pronto!

Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer vlakbij het toeristische benalmadena met zijn haven. Vanuit het hotel kan je Savonds wandelen op de boulevard met talrijke bars en winkeltjes. De hygiëne in het hotel krijgt een dikke 10! Zowel de kamers als de openbare plaatsen binnen het hotel zijn zeer proper! Wat voor mezelf ook een pluspunt was, is de rust binnen Het hotel. Geen lawaaierige activiteiten en geen lawaaierige gasten. We logeerden langs de straatkant en hadden door de
Goede isolatie totaal geen last van
Het doorgaand verkeer. Iedere persoon achter de receptie was enorm behulpzaam en sympathiek. Je kon voor al je vragen
Bij hen terecht: daguitstapjes, tips voor goede tapasbars, busnummers,... alsook het personeel in het restaurant zijn enorm vriendelijk. Niets is hen te veel en werken enorm hard
Om het iedereen naar
Hun zin te maken. De enige opmerking die ik kan
Maken is het avondeten. Er is een ruim uitgebreid buffet en dus voor ieder wat wils, maar je proeft wel de ‘grootkeuken’ bij verschillende gerechten.

Zeker waard om dit hotel een
Bezoekje te brengen!

Datum van verblijf: juli 2018
MacHotels, General Manager van Hotel Mac Puerto Marina Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Dear Britt A,

Thank you for staying at MAC Puerto Marina and for sharing your fantastic review!

We are excited to learn how enjoyable was your stay with us. Cleanliness, the friendliness of our team throughout the hotel and the location are truly our best assets and all together differentiate us from the rest.

We once again thank you for posting such a detailed review and hope to see you again in the future.

Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

13 dagen geweest en werkelijk genoten van het hotel, de locatie en fantastisch personeel. We zijn hartelijk ontvangen en alle dagen met grote klasse verzorgd. Wij hadden vooraf wat onderzoek moeten doen of er speciale kamers zijn omdat mijn partner in een rolstoel zit. De reisorganisatie bleek minder op de hoogte over wat het hotel aan voorzieningen heeft, maar bij aankomst waren we erg verrast. Het hotel beschikt over drie speciale kamers en deze zijn perfect uitgerust voor rolstoelers. In het hotel is ook alles toegankelijk en in het zwembad is een speciaal stoeltje die in het water zakt.Kortom wij gaan hier zeker naar terug, personeel is heel professioneel en vriendelijk. Ontbijt en diner biedt ruime keuze en is van goede kwaliteit.

Een hotel dat wij zeker zullen aanraden en met name als je afhankelijk bent van rolstoel voorzieningen.

Je bent er echt te gast en zolang de mensen zich ook als gast gedragen heb je er een geweldige tijd. Uiteindelijk begint een fijn verblijf bij jezelf...ontspan, geniet en wees gewoon vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2018
MacHotels, General Manager van Hotel Mac Puerto Marina Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Dear Natasja D,

Thank you for staying with us and for sharing your review, that will certainly help to many wheelchair users.

We are happy that you found the room and the hotel comfortable and easy to move around. We also appreciate your positive feedback about our cuisine.

It will be a pleasure to host you anytime in the future. Please do not hesitate to contact us prior to your arrival, to make sure that the room assignment is done for one of these three rooms.

Beoordeeld op 6 juli 2018

Fijn hotel op goede locatie. Vriendelijke ontvangst. Erg schoon. Gemoedelijk, niet te grootschalig. Voldoende ligbedjes bij zwembad. Geen lawaaiige activiteitenprogramma's overdag. Niet geschikt voor kinderen. Ruime kamer met voldoende opbergruimte, flatscreen met BVN, goede bedden, groot schaduwrijk balkon met wasrekje. Ontbijt: goed, veel vers fruit. Voldoende keus. Diner: redelijk tot goed. Eten naar onze smaak wel wat te zout. Pluspunt: meeste eten werd ter plekke bereid (live-cooking) waardoor het altijd goed warm was als je het net na bereiding opschepte. Nadeel was dat je soms enige tijd moest wachten tot het eten klaar was.
Hotel heeft grote parkeergarage, maar het lukte ons altijd wel achter of soms voor het hotel een gratis parkeerplaats te vinden.

Kamertip: Kamer aan binnenzijde hotel is ons goed bevallen. Geluid van avondanimatie tot 23.00/23.30 uur.
Datum van verblijf: juni 2018
MacHotels, General Manager van Hotel Mac Puerto Marina Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2018

Dear Marianne1021,

Thank you for choosing us for your recent stay.

We are happy that you enjoyed the culinary offer at our Buffet Restaurant, as well as the spacious room and quiet ambiente.

We hope to host you again in the future,

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtige kamer erg ruim en schoon, airco werkt ook goed.
Het eten is goed alles in buffet vorm voor ieder wat wils.
Zeer vriendelijk personeel altijd een lach op hun gezicht, ze geven jou echt het vakantie gevoel. Direct aan de prachtige boulevard en mooie schone zee.
Er zijn in het algemeen oudere mensen denk gem 60+ maar dat maakt voor ons niets uit.
Het was vroeger een familie Hotel maar sinds kort een nieuwe directie, die graag op de hoogte is wat er wel of niet is tijdens je verblijf. De bedden zijn ook fantastisch alles mooi opgeknapt of vervangen.
Dit Hotel is zeker 4 sterren waardig er zijn natuurlijk altijd verbeter puntjes. Momenteel verblijven we op kamer 269 prachtig uitzicht op het zwembad en een beetje op de zee.

Datum van verblijf: juni 2018
Bedank John Johnnybana... C
MacHotels, General Manager van Hotel Mac Puerto Marina Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Dear Guest,

thank you for choosing the MAC Puerto Marina for your stay.

We are happy to know how much you enjoy your room and our fantastic location. Your kind words about our team are highly appreciated, since they are the true heart of this hotel.

We wish you a nice rest of the stay and remain at your full disposal,