Beoordeeld op 12 november 2013

Uitstekende ervaring met vriendelijk personeel in een splinternieuw gerenoveerd hotel
Het ontbijt (3 Euro) was overdadig en veel te goedkoop voor hetgeen geboden werd.
Dit hotel met slechts 2 sterren verdient minstens nog een extra ster

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 31 oktober 2013

Hotel Pueblo wordt terecht aangemerkt als een "boutique hotel". De (Duitse) eigenaar heeft de kamers met veel smaak en oog voor details ingericht; het ontbreekt aan niets. Vaag een kamer aan de (rustige) achterkant met uitzicht op de (verkeersvrije) Plaza. Het hotel is ideaal, midden in het oude centrum, gelegen. Het (op de kamer te nuttigen) ontbijt is uitstekend verzorgd. Klein minpuntje: parkeren is niet altijd makkelijk, maar hotel is zonder meer een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 23 oktober 2013

Heel fijn en mooi hotel met goede bedden en uitstekende service. Zelfs toen we hadden verteld dat we eigenlijk niet konden ontbijten, omdat we te vroeg weg moesten naar t vliegveld, kregen we een keurig tasje met eten mee. Als leuke bijkomstigheid krijg je een iPad te leen. Al met al een heel prettig verblijf gehad in het mooie BenalmadenaPueblo!

Groetjes Hetty en Saskia

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 21 oktober 2013

erg vriendelijk ontvangst, super kamer schoon alles aanwezig wat je nodig hebt ruime keuze aan diverse soorten koffie en thee heerlijk op je kamer of beneden - goed ontbijt , gratis parkeer gelegenheid dicht bij het hotel ,om de hoek kun je heerlijk eten gezellig plein en niet te vergeten een ipad op de kamer wat een luxe zeker een aanrader en wel 4 sterren waardig ook nog dicht bij het vliegveld ,niks te veel wat je vraagd zeer zeer gastvrij allenmaal het was een super vakantie

Kamertip: kamer 8 met mooi balkon en rustige achterzijde echt spaans pleintje met fontein.
Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 16 september 2013

Twee dagen na de opening en grondige renovatie van het hotel in het centrum van het charmante Benalmádena, Andalusië, waren wij hier een week te gast. Het uithangbord maakt melding van 2 sterren: dat zouden er 4 moeten zijn. Zeer goed geoutllieerd, airco, eigen keukentje, Ipad op de kamer, die wij intensief hebben gebruikt. De gastheer en gastvrouw zijn innemend. Wij hadden een kamer aan de achterzijde, met eigen terras, uitzicht op een prachtig plein met palmbomen, fontein, rondschuifelende inwoners op leeftijd, geen verkeer, geen geluidsoverlast.
Het hotel is binnen 20 minuten vanaf vliegveld Málaga te bereiken en ligt 5 a 10 minuten rijden van de kust, 10 minuten van de snelweg A7. Absolute aanrader.

Kamertip: kies voor de iets duurdere kamer aan de achterzijde met eigen terras, het is het waard
Datum van verblijf: september 2013