“Lekker tof aan het haventje”
Beoordeling van Gaucho Grill Benalmadena

Gaucho Grill Benalmadena
Reserveren met
Gaucho Grill Benalmadena is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 34 van 762 Restaurants in Benalmadena
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
29 januari 2018 beoordeeld

Lekker tof aan het haventje netjes en vriendelijk. Ze kennen daar de prijs voor iedere activiteit zelfs borrelnootjes en kleine portie olijven worden gerekend.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op basis van de recensies van Trip Adviser hier naar toe gegaan, en zeker de moeite waard. Een aanrader. Zeer vriendelijk personeel ( Candy ), en een sappige steak. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug.

26 juni 2017 beoordeeld

Erg lekkere steak gegeten met zoete aardappel.
Lekkere huiswijn.
Fantastisch uitzicht op de haven.
Lookbroodjes erg goed.
Personeel ook in orde.
Prijs zeer inorde.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De chateaubriand was goed maar aan de pezige kant. De bediening was prima. We hadden een prima Valentijn avond.

11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening heeft ons een hele leuke avond bezorgd.
Het eten was heerlijk, maar weinig bijgerechten. Wij hadden de mixed grill, voor ons (geen grote eters) ruim voldoende.
Vergelijkbaar met Nederlandse prijzen, alleen dan een betere lokatie!

Reizigers die Gaucho Grill Benalmadena bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol
Benalmadena, Costa del Sol

In Gaucho Grill Benalmadena geweest? Deel je ervaringen!