22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel , kamers zijn netjes en schoon
Service is super we kwamen aan en de kamers waren nog niet klaar ipv half zee zicht , kregen we zee zicht en mochten we gelijk al gebruik maken van all incl
Dat is echt super goed ,heel veel variatie ook tussen de middag en iedere avond een ander thema in het restaurant en helemaal super live cooking je eten laten wokken
En met ontbijt om de dag verse smooties uit de blender . Personeel is echt super vriendelijk . Bij het zwembad genoeg ligbedden je hoeft daar niet voor te rennen
All incl ook super bij het Zwembad .

Echt een aanrader

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Beste Patricia v;

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling van het Best Benalmádena Hotel en de aardige score die u ons geeft na de dagen tussen ons door. Het is ons een genoegen om te lezen Gasten zijn zo tevreden als u bent na elke Best Benalmadena Stay. We zijn erg tevreden met al uw opmerkingen en met alle woorden die u ons vertelde. Voor ons is het een genoegen om u weer te mogen verwelkomen zodra u wat meer van uw welverdiende vakantie krijgt. Vooruit kijkend om je snel weer te zien,

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Aangenaam verblijf. Vele Belgen en aangename gasten. Het restaurant heeft prachtig zicht op de zee. De buffetten waren meestal gevarieerd. Soms iets minder. Geen te groot zwembad maar wel ook een zwembad met whirlpool.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2018

Beste Maaike958;

Bedankt voor het plaatsen en delen van uw mening over uw Best Benalmadena Hotel verblijf. We zijn blij dat u hebt genoten van de dagen die u hier hebt doorgebracht. Hopelijk kom jullie snel terug en krijgen we de kans gekregen om de huidige score die u ons geeft te verbeteren. Ik kijk ernaar uit om jullie snel weer te zien,

Hotelmanager

14 juli 2018 beoordeeld

Goed gelegen hotel, mooie propere kamer, in de badkamer waren alle spullen aanwezig. alleen spijtig van de dunne kussens (hebben 10 dagen geslapen met opgerold deken onder de kussens dit zou de poetsdienst wel mogen opmerken). Het eten was lekker en met voldoende variatie en de prijzen van de dranken zeer democratisch.

Kamertip: kamer met zeezicht is aan te raden
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste Marie H;

Heel erg bedankt voor het delen van uw best Benalmadena Hotel- opinie. We zijn blij dat uhet hotel leuk vond en genoten hebt van de dagen die jullie hier hebben doorgebracht. Alle opmerkingen van de gasten zijn belangrijk voor ons. We nemen markeringen over de lage kussens en deze worden in de nabije toekomst veranderd in het geval dat nodig is. We zien jullie allemaal weer graag terug.

Ik kijk ernaar uit om jullie snel weer te zien,

groeten,

6 juli 2018 beoordeeld

8 nachten verbleven eind juni - kamer 1208 airco werkte niet ondanks onze meldingen aan de onvriendelijke receptie - dan maar Tui hostes en kamermeisje ingeschakeld - na 3 dagen iets betere airco doch niet optimaal - keuken is zeer goed alsook de bediening - wij hebben pech gehad een groep zware invaliden (spanjaarden) te hebben ontmoet (midweek) alsook een groep gepensioneerden van België (zeer onbeleefd) - ons vakantiegevoel was dan ook minder

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste ludoschrauwen1;

Bedankt om ons uw beste mening over Benalmadena te laten weten. We hebben spijt van de lage score en de pech die u zegt te hebben gehad met een aantal andere bewoners; maar soms is het niet eenvoudig om elke gast nationaliteiten bij elkaar te doen passen. Hopelijk komt u snel terug en nog een beetje meer kunnen genieten van elke toekomstige vakantie.

Ik kijk ernaar uit je snel weer te zien,

28 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben een fijne vakantie gehad in hotel Best Benalmadena.
Verbeleven hier een week met de (volwassen) kinderen en hadden 3 tweepersoons-kamers geboekt.
Wij vonden het eten erg goed. Een uitgebreid en verzorgd ontbijt, en gevarieerde lunch en diner. Het wokken vonden wij ook erg lekker en de pizza's! Het uitzicht is schitterend; wij hadden een heel groot balkon en zeezicht. De schoonmaak was ruim voldoende, er werd dagelijks goed schoon gemaakt. Ook de service was perfect, een defect op onze kamer werd gelijk gemaakt. En wij werden verrast met champagne op de kamer vanwege ons 35-jarige huwelijk.
Wij komen hier zeker nog eens terug.

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Beste Anja G;

Heel erg bedankt voor het delen en plaatsen van deze positieve reacties en de vriendelijke recensie over ons Best Benalmadena Hotel. We zijn heel blij dat alles fantastisch was tijdens die dagen die u bij ons doorgebracht hebt. Als ik lees dat u het hotel, de faciliteiten en de aangeboden kwaliteit goed en leuk vond, laat dit ons trots zijn. Zoals uzelf zegt, kom je zeker terug, en we wachten op jullie. Ik kijk ernaar uit om u zeer snel terug te zien,

Vriendelijke groeten