11 mei 2018 beoordeeld

Prachtig hotel, we zaten op de 12e verdieping met erg mooi uitzicht. Kamers elke dag keurig schoon. Vriendelijk personeel, leuke koks, eten fantastisch en uitgebreid. Gezelligheid rond het zwembad en in de entertainment area

Kamertip: Bovenste etage vragen, we zeten in 1208, perfect
Verbleef: april 2018, reisde met een partner
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte mannetje2018;

Heel erg bedankt voor het plaatsen van deze opinie, zoals deze goede enpositieve feedback van ons Best Benalmadena Hotel. Het is ons een genoegen om gasten zo tevreden te zien na een recent verblijf. We verwachtenu zeker opnieuw en wensen u wederom zo'n leuke tijd tussen ons. Ik kijk ernaar uit u binnenkort terug te zien,

Hoogachtend

Manager

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk onthaal aan de receptie. Na veel discussie voorgesteld om op straat te slapen, dan mochten we eindelijk naar onze kamer. Fiets huren is geen optie, zelfs als ze je dat beloven via all inclusieve. Geen WiFi. Het eten: nog liever sheba. Zwembad: als je houd van ijsberenbad, ben je hier aan het juiste adres. Toch een lichtpuntje: kamers zijn proper. Ons zien ze hier nooit meer.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Els;

Bedankt voor het delen van je eigen mening over het Best Benalmadena Hotel. We zijn bedroefd vanwege uw beoordeling omdat we voelen dat we niet aan al uw verwachtingen konden voldoen. Alle meningen van onze gasten zijn belangrijk voor ons. Het helpt ons om te focussen waar we moeten verbeteren. Dus we danken u hiervoor om te vernemen wat onze zwakste punten zijn. We hopen dat als u besluit om weer terug te komen, we de kans kunnen krijgen om uw huidige Hotel perceptie te verbeteren.

Vooruitkijkend om U weer terug te zien, verblijf ik inmiddels met de beste groeten

Manager

26 april 2018 beoordeeld

We hebben genoten van enkele dagen in dit grote hotel. Onze kamer was ruim en keek uit over de Middellandse Zee. Heerlijk om 's nachts door het geruis van de zee in slaap te vallen.
Het eten was redelijk met veel variatie, maar niet zo smakelijk... Een pluim voor het hardwerkende, en altijd vriendelijke personeel!!!
Het hotel zelf is een enorm gebouw, de ontvangsthal is zeer onpersoonlijk, wat meer gezelligheid (zeteltjes, schilderijen aan de muur, ..) zou je je meer welkom voelen.
Het zwembad en de ligweide kijken uit op zee. Je moet wel een flinke wandeling rond het hotel maken als je naar het strand wil, want dit kan niet rechtstreeks!
Wie naar het centrum of de haven van Benalmàdena wil, weet best van te voren dat het toch een flinke wandeling wordt.
Wie naar Màlaga, Torremolinos of Fuengirola wil, neemt de bus voor het hotel. In 2018 is de prijs voor een enkeltje 1,70 euro.

Kamertip: Vraag naar een kamer in het hoofdgebouw!
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste Sonja,

Bedankt voor uw positieve beoordeling van het Best Benalmadena Hotel. We zijn blij te lezen dat U tevreden bent na deze dagen bij ons door te hebben gebracht. U bereikt het stadscentrum van Benalmadena en Puerto Marina in ongeveer 40 minuten lopen. Hopelijk bezoekt u ons opnieuw, zodra u meer van uw welverdiende vakantie kunt genieten.

Vooruitkijkend om U snel weer te zien,

Vriendelijke groetjes

Hotel manager

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

+ ligging, omgeving hotel met mooi zwembad, tuin en uitzicht op zee.
+ eten, gevarieerd en lekker.
+ vriendelijk personeel vooral Manuel achter de bar.
+ bushalte naar naastgelegen plaatsen voor de deur.
- Steeds maar 1 bar open beneden of boven. Wat een eind lopen is met trap met heel veel treden.
- Als je pech hebt zit je in een kamer in het bijgebouw. Wat echt een stuk minder vakantiebeleving heeft., verjaard en somber. Eind lopen steeds met een paar trappen waarvan 1 hoge.
- deurkaartjes om je kamer in te komen steeds geblokkeerd. Bij ons in 1 week is dit 5x gebeurd. Vooral als je in het bijgebouw zit ben je niet zomaar heen en weer.
- Liften klein en duurt lang voordat ze komen.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Bedank A. D
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Geachte A. D,

Heel erg bedankt om uw Best Benalmadena-impressies delen. We zijn blij te lezen dat je het hotel leuk vond met zijn faciliteiten en de uitstekende service die je kreeg. Het is ook ons een genoegen om alle opmerkingen te lezen die u zou kunnen hebben voor al onze medewerkers. Ik zorg ervoor dat we ze doorgeven aan Manuel onze barman. We vinden het jammer als je problemen hebt gehad me je keycard van de kamer. Hopelijk komt u snel weer op bezoek als u uw welverdiende vakantie had.

Vooruitkijkend om u snel weer terug te zien,

Met vriendelijke groet

Att. Hugo Ruiz
Hotel Manager

2 november 2017 beoordeeld

wij zijn met vrienden in dit hotel verbleven en een super vakantie gehad het eten is er super lekker en in de avond gezellig buiten op het terras aan de bar iets drinken je kan er mooi wandelingen maken tot aan de haven of met de bus voor het hotel naar Torremolinos of Malaga en zo veel meer wij keren terug in mei 2018 vast en zeker en ook in oktober was een top vakantie

Verbleef: oktober 2017
BestHotels2017, Manager van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Beste gast,

Dank u voor het kiezen om een paar dagen in dit deel van de Costa del Sol door te brengen en shet doorsturen van uw indrukken door middel van Tripadvisor. We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons en goede herinneringen aan uw vakantie over te houden. We hopen het genoegen te krijgen om onze diensten opnieuw aan te bieden een volgende keer.

Het Management Team