Beoordeeld op 16 oktober 2017

Locatie geweldig, ligging direct aan zee.
prima ruime kamers, schoon en goed verzorgt
Eten door middel van buffetten prima.overige voorzieningen zijn uitstekend.
correct en vriendelijk personeel, behulpzaam en attent

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
BestHotels2017, Manager van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Geachte rob3_smit ,

Hartelijk dank dat u BEST Benalmádena heeft gekozen om uw vakantie door te brengen en voor de tijd die u heeft besteed om uw bevindingen te denle via Tripadvisor. Uw commentaar helpt ons om ons dagelijks te blijven inspannen zodat wij aan de verwachtingen van onze gasten kunnen voldoen. Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen.

Manager

Beoordeeld op 17 augustus 2017

Het is een prachtig Hotel en dan ook zeer rustig gelegen .
Het zicht op Zee is dan ook indrukwekkend .
Het eten was er dan ook zeer lekker , en het personeel is dan ook zeer vriendelijk.
Maar een dikke pluim gaat dan ook naar Daniel , Gabriela en Nurbira die voor ons een dikke meerwaarde hebben gegeven aan onze super vakanite in het
BEST BENALMADENA.
Wat kan ik dan ook meer zeggen van dit Hotel zeker de moeite waard om te doen in een All-in formule .
Je word daar volledig in de watten gelegd en u zal er geen spijt van hebben om daar een weekje te vertoeven .

Kamertip: Kamer met zeezicht prachtig , vooral kamer op verdieping 11....Indrukwekkend
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
BestHotels2017, Manager van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Geachte heer Tropepe G ,

Hartelijk dank dat u Best Benalmádena heeft gekozen om uw vakantie door te brengen. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Uw tevredenheid is de grootste beloning voor de inspanningen van ons team. Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen.

Director

Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel. Groot, schoon, vriendelijk personeel en verschrikkijk lekker eten. Ontbijt, lunch en avondeten, elke dag een feestje. Een paar dagen in de week een thema avond. Ontvangst bij de eetzaal met een hapje, drankje en voor de dames een bloem. Klein gebaar maar zo leuk. We hadden een mooie, lichte en ruime kamer en een mooie ruime badkamer. Lekker licht en erg schoon
Minpuntjes, tamelijk klein en vrij ondiep zwembad. En je kunt, terwijl hij voor de deur ligt, niet vanuit het hotel de zee in. Daarvoor moet je een eindje lopen. Torremolinos ligt +/- 20 minuten vanaf het hotel en is makkelijk te bereiken per bus. Deze stopt bijna voor de deur en is niet duur. Hebben een heerlijke vakantie gehad.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
BestHotels2017, Manager van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Beste Cathri M,

Hartelijk dank dat u BEST Benalmádena heeft gekozen om uw vakantie door te brengen en voor de tijd die u heeft besteed om uw bevindingen te denle via Tripadvisor. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Uw tevredenheid is de grootste beloning voor de inspanningen van ons team. Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in BEST Benalmádena.

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 26 juni 2017

Na het inchecken moesten we een uurtje wachten tot de kamer vrij was, maar we kregen dan ook een hele mooie kamer met frontaal zeezicht!
Erg vriendelijk personeel in gans het hotel.
Lekker eten, vooral het ontbijt. Maar ook het middagmaal en avondeten goed hoor.

Kamertip: Wanneer je erg rustig wil liggen, kan je bete de zijkant vragen door het lawaai en muziek van het terras beneden.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Geachte copperjet,

Dank u voor het plaatsen van dergelijke positieve TripAdvisor beoordeling en dank u voor het kiezen voor een verblijf bij ons op uw recente bezoek aan BEST Benalmádenal. Het was een genoegen om u met ons en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug op uw volgende reis naar Benalmádena.

Beoordeeld op 18 juni 2017

Een super goed hotel. Eten heerlkijk en voldoende keuze. Perseneel vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers met mooi uitzicht op zee. Voldoende animatie life muziek . Wij zijn er nu in juni voor de 5 e keer geweest en gaan in september weer terug. Wel ver van de haven maar wandelen is geen probleem. er rijden ook taxis's en bussen. Echt een aanrader !!!!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geachte marjoe15,

WOW!!! Hartelijk dank voor uw advies van 5 sterren en de voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Tripadvisor.

Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad.Uw commentaar helpt ons om ons dagelijks te blijven inspannen zodat wij aan de verwachtingen van onze gasten kunnen voldoen.

Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen.