Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

Hotel Best Siroco(Benalmadena)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Hotel Casa Rosa(Benalmadena)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 22/07
  • Inclusief ontbijt
Hotel Best Triton(Benalmadena)
  • Aan het strand
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel. Groot, schoon, vriendelijk personeel en verschrikkijk lekker eten. Ontbijt, lunch en avondeten, elke dag een feestje. Een paar dagen in de week een thema avond. Ontvangst bij de eetzaal met een hapje, drankje en voor de dames een bloem. Klein gebaar maar zo leuk. We hadden een mooie, lichte en ruime kamer en een mooie ruime badkamer. Lekker licht en erg schoon
Minpuntjes, tamelijk klein en vrij ondiep zwembad. En je kunt, terwijl hij voor de deur ligt, niet vanuit het hotel de zee in. Daarvoor moet je een eindje lopen. Torremolinos ligt +/- 20 minuten vanaf het hotel en is makkelijk te bereiken per bus. Deze stopt bijna voor de deur en is niet duur. Hebben een heerlijke vakantie gehad.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
BestHotels2017, Manager van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Beste Cathri M,

Hartelijk dank dat u BEST Benalmádena heeft gekozen om uw vakantie door te brengen en voor de tijd die u heeft besteed om uw bevindingen te denle via Tripadvisor. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Uw tevredenheid is de grootste beloning voor de inspanningen van ons team. Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in BEST Benalmádena.

Met vriendelijke groeten.

26 juni 2017 beoordeeld

Na het inchecken moesten we een uurtje wachten tot de kamer vrij was, maar we kregen dan ook een hele mooie kamer met frontaal zeezicht!
Erg vriendelijk personeel in gans het hotel.
Lekker eten, vooral het ontbijt. Maar ook het middagmaal en avondeten goed hoor.

Kamertip: Wanneer je erg rustig wil liggen, kan je bete de zijkant vragen door het lawaai en muziek van het terras beneden.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Geachte copperjet,

Dank u voor het plaatsen van dergelijke positieve TripAdvisor beoordeling en dank u voor het kiezen voor een verblijf bij ons op uw recente bezoek aan BEST Benalmádenal. Het was een genoegen om u met ons en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug op uw volgende reis naar Benalmádena.

18 juni 2017 beoordeeld

Een super goed hotel. Eten heerlkijk en voldoende keuze. Perseneel vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers met mooi uitzicht op zee. Voldoende animatie life muziek . Wij zijn er nu in juni voor de 5 e keer geweest en gaan in september weer terug. Wel ver van de haven maar wandelen is geen probleem. er rijden ook taxis's en bussen. Echt een aanrader !!!!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geachte marjoe15,

WOW!!! Hartelijk dank voor uw advies van 5 sterren en de voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Tripadvisor.

Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad.Uw commentaar helpt ons om ons dagelijks te blijven inspannen zodat wij aan de verwachtingen van onze gasten kunnen voldoen.

Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen.

13 juni 2017 beoordeeld

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het ligt buiten Benalmadena, bus stopt voor de deur. Het eten was er heerlijk, klein verbeter puntje de borden en glazen zijn niet altijd schoon, maar ze doen alles om te verbeteren, de kamer was schoon en netjes, iedere dag schone handdoeken, badhanddoeken,hotel rechts 10 min lopen een vvv kantoortje, een aanrader is voor 20 euro pp een toeristische trip te maken met de hip hopbus aansluitend een boottocht, daarna rondtrip weer met de hip hop. Bezoek zeker benalmadena marina, leuke tocht met het treintje, en la Carihuela,ook de kabelbaan en tivolipark leuk met kinderen.Kortom geweldig hotel leuk personeel en niks is teveel.

Kamertip: alle kamers hebben zeezicht of zijzeezicht, de receptie is op de derde verdieping aan de achterkant dus altijd mooi uitzicht.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Geachte elsodinot,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Tripadvisor.

Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons hotel heeft gehad. Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen.

Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in BEST Benalmádena.

Manager

17 mei 2017 beoordeeld

positief : goede all inclusive, grote kamer, lekker (buffet)eten, vriendelijk personeel, mooie zeezichten, goede ligging (ook dicht bij bushalte), supermarkt direct voor de deur, parkeergelegenheid tegenover hotel aan supermarkt en gezondheidscentrum
negatief : geen licht op balkon, slecht 1 bar (zowel voor pool, animatie, avondanimatie) met als gevolg nogal rommelig, soms te weinig zitplaats, niet al te beste WIFI, geen eigen parking

Kamertip: hogere etages hebben weinig last van verkeerslawaai, mooie zeezichten vanaf de balkons
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Geachte 2400Martin,

Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen. Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in BEST Benalmádena.

Director