• Gratis parkeren
Hotel Best Triton(Benalmadena)
  • Aan het strand
Hotel Casa Rosa(Benalmadena)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

• Restaurant
Hotel Best Siroco(Benalmadena)
  • Restaurant
Playabonita Hotel(Benalmadena)
  • Aan het strand
  • Inclusief ontbijt
18 juni 2017 beoordeeld

Een super goed hotel. Eten heerlkijk en voldoende keuze. Perseneel vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers met mooi uitzicht op zee. Voldoende animatie life muziek . Wij zijn er nu in juni voor de 5 e keer geweest en gaan in september weer terug. Wel ver van de haven maar wandelen is geen probleem. er rijden ook taxis's en bussen. Echt een aanrader !!!!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geachte marjoe15,

WOW!!! Hartelijk dank voor uw advies van 5 sterren en de voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Tripadvisor.

Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad.Uw commentaar helpt ons om ons dagelijks te blijven inspannen zodat wij aan de verwachtingen van onze gasten kunnen voldoen.

Directeur

13 juni 2017 beoordeeld

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het ligt buiten Benalmadena, bus stopt voor de deur. Het eten was er heerlijk, klein verbeter puntje de borden en glazen zijn niet altijd schoon, maar ze doen alles om te verbeteren, de kamer was schoon en netjes, iedere dag schone handdoeken, badhanddoeken,hotel rechts 10 min lopen een vvv kantoortje, een aanrader is voor 20 euro pp een toeristische trip te maken met de hip hopbus aansluitend een boottocht, daarna rondtrip weer met de hip hop. Bezoek zeker benalmadena marina, leuke tocht met het treintje, en la Carihuela,ook de kabelbaan en tivolipark leuk met kinderen.Kortom geweldig hotel leuk personeel en niks is teveel.

Kamertip: alle kamers hebben zeezicht of zijzeezicht, de receptie is op de derde verdieping aan de achterkant dus altijd mooi uitzicht.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Geachte elsodinot,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Tripadvisor.

Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons hotel heeft gehad. Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen.

Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in BEST Benalmádena.

Manager

17 mei 2017 beoordeeld

positief : goede all inclusive, grote kamer, lekker (buffet)eten, vriendelijk personeel, mooie zeezichten, goede ligging (ook dicht bij bushalte), supermarkt direct voor de deur, parkeergelegenheid tegenover hotel aan supermarkt en gezondheidscentrum
negatief : geen licht op balkon, slecht 1 bar (zowel voor pool, animatie, avondanimatie) met als gevolg nogal rommelig, soms te weinig zitplaats, niet al te beste WIFI, geen eigen parking

Kamertip: hogere etages hebben weinig last van verkeerslawaai, mooie zeezichten vanaf de balkons
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Geachte 2400Martin,

Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen. Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in BEST Benalmádena.

Director

17 mei 2017 beoordeeld

Het hotel ligt afgelegen langs een drukke baan ( er stopt wel een bus)
Er is een uitgebrijd buffet, maar eerder smaakloos
De kamer die we hadden lang vlak langs de grote baan, er was veel lawaai
Ze was wel groot maar verouderd
Er komen veel Engelsen , vooral voor de all-in
Voor de prijs kwaliteit verwachte ik niet meer, maar voor mij niet voor herhaling !
Wifi werkt nauwelijks
Zwembad niet verwarmd
Pluspunt is het uitzicht vanuit het restaurant
Ik betaal liever iets meer en kies voor een Melia hotel of de Riu, dat is kwalitatief een stuk beter

Kamertip: Frontaal zeezicht is rustiger
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie

Geschatte Carine C,

Hartelijk dank dat u BEST Benalmádena heeft gekozen om uw vakantie door te brengen en voor de tijd die u heeft besteed om uw bevindingen te denle via TripAdvisor.

Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen. Eveneens hadden wij uw bevindingen graag tijdens uw verblijf vernomen zodat wij deze hadden kunnen gebruiken om uw verblijf bij ons te verbeteren. Al uw bevindingen en opmerkingen zullen wij in overweging nemen om ons service niveau te verbeteren.

Director

24 april 2017 beoordeeld

Zeer goed gelegen hotel, vlak bij bushalte, winkel, wandeldijk.
Uitstekend restaurant, gevarïeerd eten, ruime keuze, zzlfs regelmatig cava 's morgens bij het ontbijt, vriendelijk personeel.
Nette, verzorgde kamers. En klein maar proper zwembad; met jetstreams.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
BestHotels2017, Gerente van Hotel Best Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Geachte gerard_kees,

Hartelijk dank dat u BEST Benalmádena hotel heeft gekozen om uw vakantie door te brengen en voor de tijd die u heeft besteed om uw bevindingen te denle via Tripadvisor. Uw commentaar helpt ons om ons dagelijks te blijven inspannen zodat wij aan de verwachtingen van onze gasten kunnen voldoen.

Manager