“Zeer lekker, top!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Dessert in Benalmadena
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker ijs, het beste dat ik al gegeten heb. En de prijs valt goed mee, in Mijas en Malaga stad betaalde ik €3,50 voor 1 bol, hier is het maar €2,50.

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen vaak in de haven en gaan ook vaak een ijsje eten daar . Van het ijs valt niets te zeggen, maar van de bediening wel. Wij als koppel hadden nog een vriendin mee . Mijn vriend bestelde eerst 3 bollen ijs, maar zij hadden 3 potjes verstaan, hij kan niet goed spaans maar probeerde toch op zijn beste engels uit te leggen dat hij maar 1 potje wou, na veel onverschillige blikken van de verkoopster toe , begonnen zij en een andere vrouw achter de kassa uiteindelijk gewoon te lachen, maar arrogant lachen, eerder uitlachen zelfs . Het was ook niet druk , dus gehaast moesten ze niet zijn. Mijn vriendin en ik die hierna ook nog een ijsje wouden bestellen, hebben dit niet meer gedaan omdat dit zo'n onbeschoft gedrag was . En uiteraard gaan wij hier ook nooit meer terugkomen dan, ijsjeszaken genoeg .

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk romig ijs en niet scheutig met de hoeveelheid. Ruime keus. Aardige bediening en mooie locatie bij de Marina.

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

ijs niet byzonder, de bediening ronduit onbeschofte, negeren gewoon wat je wensen zijn.
En wat de prijs betreft, die is niet wat ik gelezen heb van recensies, zo goedkoop en ook
niet dat je giga veel ijs krijgt voor je geld. Heel jammer dat ik daar ijs heb gekocht, nou
ben ik ook super ijs gewend bij DE HOOP in Blaricum in 't Gooi. Dus smaken verschillen
heb ik weer gemerkt.

17 september 2016 beoordeeld

Voor euro 2,50 heb je een grote bol. Heerlijk ijs met veel soorten. Nog steeds de lekkerste in de marina

Reizigers die Gelateria Di Porto Marina bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

In Gelateria Di Porto Marina geweest? Deel je ervaringen!