“Prachtig uitzicht en heerlijk eten”
Beoordeling van Toro Puerto Marina

Toro Puerto Marina
Geclassificeerd als nr. 32 van 800 Restaurants in Benalmadena
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed gegeten, als echte vleeseter was de 500 grams steak een prima stuk vlees. Onze dochters hadden een smaakvolle pizza. Een van ons had een kabeljauw filet. Helaas was deze te gaar, de smaak was goed. Het personeel vriendelijk en de plaats van het restaurant is mooi.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees was goed maar de bediening echt slecht. Alles ging verkeerd, geen bestelde saus bij de steak, na vragen wel saus maar verkeerde saus, geen pepermolen, verkeerde koffie, drie keer vragen om de rekening... volgens mij had de bediening er geen tot weinig zin meer in. Jammer!!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, maar de rest laat aan zich over. De bediening was echt slecht en ongeïnteresseerd . Jammer de plek je best leuk.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, fijne keuken, mooie ligging met zicht over haven en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten en het menuutje op. Met allerlei soorten wijn. Wel moesten we door drinken! Het eten is super, en bediening ook !

Reizigers die Toro Puerto Marina bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

In Toro Puerto Marina geweest? Deel je ervaringen!