“mooi in en aan de haven maar duur”
Beoordeling van Metro Ristorante Italiano

Metro Ristorante Italiano
Reserveren met
Metro Ristorante Italiano is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 67 van 764 Restaurants in Benalmadena
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
29 januari 2018 beoordeeld

Zelfde laken een broek als buurman zee duur maar vriendelijke bediening en netjes. Uitzicht moet betaald worden.

27 december 2017 beoordeeld

lekkere italiaanse gerechten, mooi uitzicht, mooie presentatie van de gerechten en van de menkaart. een aanrader

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk tot goed eten in een leuke tot gezellige ambiance. Bediening redelijk. Lams koteletten lekker en de hamburger redelijk tot wat droog.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Wij hebben beide hier een pasta gegeten. Het was precies voldoende. De bediening is goed en gaat snel te werk. Toen wij er zaten werden tegen verschillende mensen al gezegd dat ze vol waren. Maar deze mensen kwamen na een half uurtje weer terug en een tafel was voor hun gereed gemaakt. Dit zegt eigenlijk al genoeg. Ik kan ook iedereen aanraden om hier te komen eten. Bij dit restaurant word je trouwens ook niet naar binnen gelokt met een praatje. De kwaliteit spreek voor zich,en ze hebben dit dan ook niet nodig. Wat wij als erg prettig hebben ervaren.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker italiaans eten! We zijn er 3 keer geweest en elke dag lekker gegeten. De aanrader is zeker spaghetti carbonara. Ook hebben ze er veel keuze uit pizza en desserts.

Reizigers die Metro Ristorante Italiano bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

Benalmadena, Costa del Sol

In Metro Ristorante Italiano geweest? Deel je ervaringen!