Beoordeeld op 14 april 2018

We zijn een vriendengroep welke elke voorjaar een reisje van een week doet naar SPANJE naar een hotel met All-inclusive formule. Dit doen wij al verschillende jaren waarbij 's morgens samen het ontbijt genomen wordt. Daarna doet iedereen zijn voorkeur zijnde wandelen, fietsen, een stadsbezoek en komen wij in de late namiddag terug in het hotel voor een apertief, avondmaal en barbezoek. Dit in All inclusive formule.

Dit hotel is echter af te raden voor deze formule daar :
-de all inclusive stopt om 2300 uur terwijl de bar open blijft tot 0100 uur. Om 2303 uur stond de ober bij ons aan tafel met de rekening van de bestelde dranken.
-er alleen maar één coctail in all-inclusive te verkrijgen is , de rest moet betaald worden waardoor de vrouwen in ons gezelschap eigenlijk geen keuzemogelijkheid hadden.
-wij 's middags bijna nooit iets gegeten hadden in het hotel behalve de laatste dag waarbij wij 12 euro moesten betalen voor het middagmaal daar de all inclusive er stopt om 1200 uur
-er geen variatie is in het eten- Er was genoeg keuze maar alles stond elke dag op dezelfde plaats - Nooit eens iets speciaal bvb elke dag dezelfde veel te droge paella.
-het binnenzwembad, de SPA en gym hebben wij niet gebruikt en kunnen wij niet beoordelen.
-Er was maar één bar open 's avonds waar echter animatie was tot 2300 uur waardoor de kleinste kinderen ook dan pas naar bed gingen met hun ouders. Het hotel is daardoor waarschijnlijk wel goed voor ouders met kleine kinderen die animatie hebben van ' morgens tot 's avonds
- de warme luchtblazer op de WC heeft ganse week niet gewerkt. Het omhulsel kon je er gewoon afnemen en dan zag je de electrische kabels. Levensgevaarlijk om aan te raken met natte handen.
-het was traditie dat één stel hun kamer 's avonds niet binnen konden omdat hun slot kapot was.
-besluit : hotel is niet heel goedkoop en af te raden voor vriendengroepen Er zijn andere hotels te vinden met veel betere service.

Datum van verblijf: april 2018
Jacqueline S, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Benalmadena Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2018

Beste Marc,

Bedankt voor uw commentaar en voor uw bezoek aan ons Hotel.
Wij vinden het spijtig dat u uw verblijf als onplezierig heeft ervaren en de All Inclusive formule niet naar uw wens was.
Ieder Hotel heeft zijn eigen All Inclusive regels. Al onze All Inclusive regels en normen staan duidelijk vermeld op onze website, mocht u daarnaast nog vragen hebben, kunt u ons uiteraard altijd bellen of mailen.
Bij aankomst tonen wij u nogmaals alle voorwaarden, die wij u tevens vragen te ondertekenen.
Helaas hebben wij moeten ondervinden dat u daar totaal niet akkoord mee ging tijdens uw verblijf. Ons personeel dient zich aan de regels te houden, en mogen geen uitzonderingen maken, ook niet voor een kleine groep.

Wij danken u voor u bemerking over de warme luchtblazer, en zullen deze onmiddelijk vervangen.
Wij willen onze excuses aanbieden voor uw slechte ervaring in ons Hotel, en vinden het spijtig dat u niet even met ons heeft overlegd voor een geschikte oplosssing voor uw groep. Tevredenheid van onze klanten staat bij ons voorop en wij staan altijd open voor klachten en suggesties.

Het Benalmadena Palace team.

Beoordeeld op 11 februari 2018

Het is een zeer mooi hotel, dicht bij de kust gelegen, maar voor de mensen die toch niet te ver willen wandelen rijden er elke dag gratis busjes van het hotel op en neer. Het eten is zeer gevarieerd met thema dagen en ook zeer uitgebreid, tijdens het diner is er altijd live piano muziek. Ook het personeel is super vriendelijk en attent. Elke avond is er bingo of een andere activiteit en een leuke show.

Kamertip: Een kamer op het bovenste verdiep met een zonnig terras is een aanrader.
Datum van verblijf: februari 2018
Jacqueline S, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Benalmadena Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Beste Karen,
Wij danken u voor uw lieve comentaar en voor uw recente verblijf in ons Hotel. Fijn dat u een aangename vakantie heeft gehad en bedankt voor uw complimenten voor het eten en de activiteiten. Wij stellen uw pluim voor ons personeel ook zeer op prijs.
Wij hopen u binnenkort nog eens te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van het Benalmadena Palace team!

Beoordeeld op 28 december 2017

De eerste keer een appartement gehuurd. We wilden en zijn ook teruggekomen. Dicht bij het centrum van Benalmadena. Uit eten maar ook zelf koken was een belevenis. Winkels en horeca genoeg. De barruimte diende dagelijks met een leuk en afwisselend programma, wat zich wel wekelijks herhaalt. Luik zwembad, sauna en Turks stoombad. Wel klimmen om bij de ingang van het hotel te komen. Via de achteringang is voetpad geleidelijker een toegang

Datum van verblijf: januari 2017
Jacqueline S, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Benalmadena Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Beste Lidy en Herman,
Bedankt voor uw recente, tweede bezoek aan ons Hotel. Heel fijn om the weten dat alles nogmaals prima naar wens was. Behalve de achteringang, kunt u ook via de garage (scheelt halve klim) of u kunt gratis gebruik maken van ons minibusje. Deze rijdt tot aan de vlaggetjes rotonde,(retour) dagelijks tot 17:00h. Hopelijk mogen wij u verwelkomen voor een derde keer! Met zonnige groeten van het Benalmadena Palace team!

Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Na een lang verblijf van 3 weken kunnen we enkel maar zeggen dank u ,iedereen geeft ons verblijf aangenaam gemaakt ,van keuken en kamerpersoneel top verzorgt ,de receptie met ondermeer Mario en andere ,het management onder leiding van Rafael en Carlos die weer gezorgd hebben voor een herboeking in februari,de chauffeur Ricardo altijd met de glimlach vervoerd en opgehaald op tijd ,de veiligheidsman Mario ,en natuurlijk de barmannen Sergio,Simon ,Juan, Benji, Michael, super vlugge bediening ,ook het animatie team met Patrice ,Juan Carlos ,Raquel en alle andere nog eens dankjewel het was de derde keer en weeral even goed

Datum van verblijf: oktober 2017
Jacqueline S, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Benalmadena Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Beste Roger,
Bedankt voor uw derde bezoek aan ons Hotel voor een lang verblijf. Heel erg fijn om te horen dat u zich helemaal thuis voelt in Benalmadena Palace, vooral dankzij de vriendelijkheid van al ons personeel. Dankzij u en meerdere -lang verblijf- gasten voelt het in de wintertijd als één grote familie. Wij geven uw complimenten door aan alle genoemden, en zullen u in februari weer met veel genoegen verwelkomen. Met zonnige groeten van het Benalmadena Palace team.

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Alle faciliteiten zijn er. Zéér vriendelijk personeel. Ideaal is ook het busje met chauffeur Ricardo die je altijd met een glimlach naar de zeedijk brengt.
Wij vinden persoonlijk de apartementsformule ideaal. Dagelijks worden de bedden opgemaakt en krijg je dagelijks verse handdoeken. Je kan ook dagelijks verse handdoeken halen voor aan het zwembad.
Als je uitstappen wilt plannen dan kan je altijd terecht aan de receptie.
Voor ons de ideale formule!

Datum van verblijf: november 2017

Beste Joke,
Bedankt voor uw verblijf in ons Hotel en voor uw vriendelijke feedback. Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens was en dat alle faciliteiten en diensten de ideale formule vormen voor een zorgeloze en aangename vakantie bij ons. De aankomende 4 weken sluiten wij onze deueren voor een complete opfrissing van onze kamers.
Wij hopen dat u volgend weer een bezoek brengt, zodat u persoonlijk kunt oordelen. Met vriendelijke groeten van het Benalmadena Palace team.