Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Ik vind hotel bali een zeer verouderd hotel is zeker aan renovatie toe .het personeel is wel vriendelijk met name aan de receptie.de kamer is basic maar wel schoon.maar ook allemaal verouderd.het restaurant vind ik net een wegrestaurant,geen gedekte tafels,je moet bestek en glazen zelf meenemen naar je tafel.het eten is vooral op Engelsen gebaseerd,veel met saus zodat je eigenlijk niet weet wat je eet.kortom voor mij is het 1keer geweest en nooit meer.

Datum van verblijf: december 2018
GuestMed, Director de Relaciones Públicas van MedPlaya Hotel Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Dear myriamleinders,

Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important for us in order to find out in which points we could improve.

We are glad to hear that you mean that the Bali is a clean hotel with a good staff.

In reference to our buffet, we are trying to reach the satisfaction of all our customers. We offer a wide range of fresh products in the Show Cooking, and our buffet also offers a lot of different salads, hot and cold dishes every evening and a big variety of desserts, ice cream and fresh fruits. Also our thematic dinners with Mexican, Italian or Asiatic dishes have been very well accepted by our clients.

We are very sorry that in your case we didn't reach your full satisfaction regarding the food.

Thank you once again for your stay at the Hotel Bali.

Laura - Community Manager

Beoordeeld op 8 januari 2019

Het hotel is gedateerd ,
Kamer te klein voor 2 personen, balkon de gehele dag in de schaduw.
Personeel niet al te vriendelijk.
Moeilijk bereikbaar voor mensen die slecht te been zijn.
Het eten afwisselend menu, maar matig van smaak.
Ontbijt redelijk

Datum van verblijf: januari 2019
GuestMed, Director de Relaciones Públicas van MedPlaya Hotel Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Dear Corsmit,

Thanks for sharing your opinion.

We hope you had a pleasant stay with us.

Kind regards,

Laura - Community Manager

Beoordeeld op 28 oktober 2018

Groot hotel met fijne keuken, en een top-annimatie (zeker 20 mensen) brengen elke avond een mooie show!
als je van het strand of het stadje komt, moet je nog wel even een heel stijl stukje klimmen. Maar zeker de moeite.

Datum van verblijf: november 2017
Guest R, Director de Relaciones con Clientes van MedPlaya Hotel Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Dear Compass139526,

Thank you very much for your lovely reviews!

We are glad to read you enjoyed your stay so much and you liked above all, our entertainment activities and shows.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards.

Laura - Loyalty and Community Manager

Beoordeeld op 5 maart 2017

Goed verzorgd hotel,nette kamer en goed gevarieerd eten.Wij hadden all-in,wat goed werkt.Alle dranken in glas en bij zwembad plastic.Kamer elke dag goed en netjes gedaan tot zelfs verwisselen van douchegordijn.

Kamertip: bijna alle kamers hebben zeezicht
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Bij aankomst vriendelijk geholpen door de receptie medewerkers. De kamers zijn vreselijk en voor 3 personen is de kamer niet voldoende, geen koffie en thee faciliteiten en geen koelkast, je betaald extra voor een bed maar je krijgt een kleine bank om op te slapen. Bij beklag hierover krijg je geen gehoor en geen compensatie. Voor de wifi moet betaald worden, €15,- voor een week! Echt niet meer van deze tijd. En ook voor een kluisje moet betaald worden, €5,- per dag. De kamer is oud en muf. Ook is het er mega gehorig, je hoort de gesprekken van de buren en zelfs de lichtknoppen 2 kamers verder kan je horen bewegen. De locatie is verder prima evenals het ontbijt buffet. Hier moet je wel vroeg bij zijn anders is het geen doen zo vol.

Datum van verblijf: augustus 2016