Beoordeeld op 5 februari 2019

Zijn er al vele jaren klant Ruime kamers ,goed uitzicht op tuin en zee .Heel vriendelijk personeel .Op korte afstand van jachthaven (heel origineel ontwerp)
Wat vanaf dit jaar echt tegenvalt is dat in het restaurant de witte tafeldoeken vervangen zijn door plastic lopers en ontbijt tafels met plastic onderleggers echt een tegenvaller .Het haalt de klasse van het hotel naar beneden .
Dat zouden ze weer mogen veranderen. Sorry het is zo dit is mijn mening

Datum van verblijf: februari 2019
HotelesBest, Manager van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Beste 50freddy,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel als uw vakantiebestemming en voor het delen van uw mening over de veranderingen in de bedekking van de tafels van het restaurant. We zijn blij te weten dat U hier al jaren komt.
Dit is synoniem voor het feit dat we er altijd in geslaagd zijn om aan uw verwachtingen te voldoen. Wij betreuren het dat het verwisselen van tafelkleden niet naar uw zin was en dit een beslissing op ketenniveau is, met als doel zich aan te passen aan nieuwe markttrends en ons product geleidelijk te moderniseren. Wij houden rekening met uw mening, die ons van grote waarde is. We hopen dat u ons de vreugde zal blijven geven om u weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten

Best Tritón Management

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Goede ligging centraal gelegen.bushalte voor het hotel
Prijs kwaliteit in orde.ruime vernieuwde kamers. Ligt aan het strand goede bediening in het hotel
Goed eten geen all in maar niet nodig winkels genoeg in de buurt

Datum van verblijf: juni 2018
BestHotels2018, Manager van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Beste ElkeS1085,

Hartelijk dank voor het delen van uw kostbare tijd met uw ervaring over ons hotel met andere reizigers. We zijn blij om te weten dat het onze locatie u bevalen heeft, onze diensten aangeboden, en alswel ons gastronomische aanbod. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

Best Tritón
Management

Beoordeeld op 8 december 2018

Best Triton in Benalmadena is een heerlijk hotel. Via een zeer mooie tuin met groot buitenterras met buitenbad heeft men direct toegang tot de verkeersvrije boulevard en het strand. Rond de zwembaden met ligbedden en prachtig zeezicht eveneens de fantastische tuin met hoge palmen. Ook bij minder heeft men de beschikking over een gezellige lounge. Daarnaast is het eten super. Zowel ontbijt als diner. Volop keus.
Het vriendelijke personeel staat altijd klaar om het een ieder naar de zin te maken.
Kortom een hotel dat wij iedereen kunnen aanbevelen.
Henk en Sieraden Swart.

Kamertip: Nagenoeg alle kamers hebben zijzeezicht.
Datum van verblijf: november 2018
BestHotels2018, Manager van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2018

Beste 499henkswart,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel. Het is voor ons een genoegen om te weten dat het personeel, de gemeenschappelijke ruimtes en ons gevarieerd gastronomisch aanbod naar uw smaak zijn. Daarom hopen we u binnenkort weer bij ons te zien.

Hartelijke groeten,

Hotel Best Tritón
Management

Beoordeeld op 15 november 2018

Heel goed hotel mooie kamers vriendelijke bediening lekker gevarieerd eten. Misschien verouderd maar de kamers zijn aangepast. De ligging is uitstekend aan de zee en de wandelboulevard. Democratische drankprijzen. Dit jaar was het tweede eetterras buiten ook open een geweldig pluspunt. We gaan zeker terug. En, we zijn terug geweest en hebben moeten vast stellen dat het hotel terug aan renovatie toe is omdat er zich hier en daar mankementen aan het vertonen zijn ,ook is de variatie van het eten verminderd ,maar al bij al nog steeds aangenaam hotel.

Kamertip: Kamer op een hoger verdiep en zee zicht is aangenaam.
Datum van verblijf: september 2018
BestHotels2018, Manager van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Beste Johnny & Lynda

Het is een genoegen om uw mening via dit portaal te kennen. We stellen uw score en uw enige opmerking ten zeerste op prijs. We zijn blij dat u opmerkt dat de locatie van ons hotel, evenals de prijs / kwaliteitsverhouding van de drankjes van het hotel en de kamer, naar uw wens zijn geweest.

We hopen dat uw volgende vakantie weer zal zijn in het Best Triton Hotel.

Ontvang de meest hartelijke groeten.

Het management team

Beoordeeld op 7 november 2018

Zeer goed gelegen, vlakbij bushaltes, de wandeldijk, mooie restaurantjes en op een paar 100 meters van de haven van Benalmàdena. Het restaurant biedt veel variatie,showcooking, en de prijzen voor de drinks zijn zeer goedkoop.
Twee mooie zwembaden met rondom meer dan genoeg ligbedden en parasols.
Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: oktober 2018
BestHotels2018, Manager van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2018

Geachte Gerard,

Hartelijk dank voor uw opinie via deze pagina. We zijn er trots op dat u het best Triton Hotel hebben gekozen voor uw vakantie. We lezen ook uw opmerkingen over onze faciliteiten om te verbeteren waar mogelijk. We hopen u snel weer te zien in het Best Triton Hotel.

Ontvang een hartelijke groet.

Het management team