Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen week gelogeerd in hotel Best Triton. We waren er al eerder geweest en wisten dat het hotel zeer gunstig is gelegen ten opzichte van de boulevard en marina. We logeerden op basis van logis en ontbijt, omdat we liever elke avond in de vele nabij gelegen eethuisjes gaan eten.

We kregen eerst een kamer aan de achterzijde, maar op verzoek verhuisden we naar de voorkant. Vraag naar de even nummers.

Ruime kamer met ruime bedden en voldoende sanitair. Ook praktisch is standaard een koelkast op de kamer.

Het ontbijt is wel druk maar wanneer je lekker buiten gaat zitten, is het een stuk rustiger. Voldoende keus en ruim voorzien.

Personeel over het algemeen vriendelijk en coöperatief. Ook handig zijn de bushaltes voor de deur.

Kortom een prima hotel voor een prettig verblijf in een rustige badplaats benalmadena.

Datum van verblijf: mei 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Geachte Anke2,

Bedankt voor het delen van uw opmerkingen via deze site, het is een genoegen om aan uw verwachtingen te hebben kunnen voldoen, en dat we de gevraagde kamerwissel snel kon aanbieden. We zullen onze medewerkers feliciteren met de goede behandeling. We hopen jullie snel weer te zien.

Een hartelijke groet

Het Management team

Beoordeeld op 15 mei 2018

Goed verzorgde service. Comfortabele kamer met King Size bed, {heerlijk} Koelkastje en safe op de kamer. Goede ligging aan mooie boulevard.
De gehele atmosfeer beviel ons het meest.
We hebben dit hotel voor de 4e keer bezocht.

Kamertip: Tv zenders op de kamers aanpassen aan de nationaliteit van de gasten.
Datum van verblijf: april 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Geachte Gast,

Bedankt voor het delen van uw opmerkingen en voor het kiezen van het Hotel Best Triton voor de vierde keer als de bestemming voor uw vakantie. We zullen hard blijven werken om altijd het beste aan onze gasten te kunnen aanbieden. We hopen U snel weer te zien.

Het Hotel Management

Beoordeeld op 14 mei 2018

Wij hebben twee weken mogen verblijven in Hotel Triton met onze kinderen van 10 en 7 jaar oud. De meerderheid van de gasten zijn 60 jaar of ouder. De animatie in de avonduren is ook voornamelijk op deze doelgroep gericht. Gelukkig waren er tijdens onze vakantie meerdere kinderen in het hotel. Er waren twee animatoren op bepaalde momenten voor de kinderen aanwezig. Zij deden leuke activiteiten en waren heel erg gemotiveerd om de kinderen leuke herinneringen te bezorgen!
De kamer was prima en netjes. Ook het eten (ontbijt en diner) was erg goed verzorgd.
Het hotel ligt centraal: boulevard, strand, supermarkt, banken, bushalte liggen allemaal op loopafstand.
Het water in het zwembad was wel een beetje aan de koude kant. Verder waren er meer dan voldoende ligbedden rondom het zwembad aanwezig.

Geachte Gast,

Wij waarderen het ten zeerste dat u uw opmerkingen over ons hotel hebt achtergelaten. We vernemen dat de watertemperatuur niet de gewenste was en indeze periode van het seizoen en het zwembad niet verwarmd is wat vermeld is bij de touroperator.We zullen elke dag blijven werken om te verbeteren om de tevredenheid van onze toekomstige klanten nog te verbeteren en het geven op elk moment van een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Nogmaals heel hartelijk bedankt

Het hotel management

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Lijkt wat oudbollig hotel en is het ook maar kamers, zwembaden en het eten is Goed! Ontbijt en diner uitgebreid keuze. Deze tijd vh jaar veel 70 plussers en daar is animatie etc op gericht..Mooie boulevard en zee. Wel rustiger dan Torremelinos.Maar prima voor de slenteren en een drankje.Loop naar de witte haven. Torremelinos te ver om te lopen. Maar bijna alle bussen stoppen voor hotel en voor 1 euro 55 p.p brengt de bus je naar centrum torremelinos. Vanuit het hotel loop je naar park La Paloma. Leuk gratis park met mooie cactussen en loslopende dieren. Wij ook de hop of hop on bus genomen naar de vlindertuin. Hij rijdt daar maar 2 x per dag langs omdat het best ver weg ligt. Je krijgt een buskaart voor de terugweg. Dan kun je de reguliere bus terug nemen.vlindertuin is niet heel groot. Uurtje vermaak. Tegenover vindt je de Stupa en kasteel Colomarus is 15 min lopen. Maar wel via haarspeld bochten naar beneden en weer naar boven. Flinke klim. Op dag van vertrek kun je vanaf 4 uur tot 7 uur savonds douchen in de Spa. Vis her zwembad kun je met je hotelletje via beveiligde deur meteen de boulevard oplopen. Hotel om gewoon ff paar dagen te relaxen.

Geachte Gast,

Bedankt voor het maken van uw opmerkingen over ons hotel en zijn omgeving via deze site, zonder twijfel zal dit veel helpen voor toekomstige reizigers, we zijn blij dat ons gastronomisch aanbod naar uw smaak was.

Het Hotel Management

Beoordeeld op 7 mei 2018

Een fijn hotel om te verblijven. Het hotel bestaat uit twee gebouwen, wij zaten in het bijgebouw dat vanaf het hoofdgebouw via een overdekte gang te bereiken is, wel met wat trappen, dat was voor ons geen punt. We hadden een ruime kamer met twee grote bedden, een grote badkamer en een balkon met zeezicht en zicht op de mooie tuin met drie zwembaden. Iedere dag goede schoonmaak en schone handdoeken. Een uitgebreid ontbijt, voor elk wat wils. De ligging is perfect, direct aan de boulevard, waar je alle kanten uit kunt lopen: naar het haventje of nog verder naar La Caruela (Torremolinos) in 35 minuten. En de andere kant naar het mooie La Paloma park, waar o.a. een speeltuin is. Leuk voor de kinderen. Met de bus die dicht bij het hotel stopt (110) kun je alle richtingen op. Wij hadden enkele dagen wat minder weer en zijn op een dag naar de mooie shopping mall in Fuengirola geweest. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Kamertip: Vraag een kamer met zee/zwembadzicht.
Datum van verblijf: april 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Triton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Geachte Lekkerzeg,

Bedankt voor het verzenden van uw opmerkingen en het delen met andere reizigers van uw ervaringen in ons hotel en Benalmádena. We zijn blij om te hebben voldaan aan uw verwachtingen evenals de bestemming van Benalmádena, zonder twijfel twee perfecte ingrediënten om van een perfecte vakantie te genieten. Als u besluit om ons opnieuw te bezoeken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via triton@besthotels.es, we zullen uw aanvragen graag beantwoorden.

Het management team