Beoordeeld op 31 augustus 2018

Alles in dit hotel verdient een dikke tien: uitzicht, kamer, faciliteiten, plaats, personeel, zwembad, strand, andere gasten.
Een bezoek gebracht aan het mondaine Porto Banus en in het buurdorpje de Nederlandse kroeg, het Jordaantje opgezocht...supergezellig.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Comfortabel aparthotel. Keuze tussen studio's tot appartementen voor 6 personen. Gezellig aangekleed en gemeubileerd. Nette badkamer in marmer. Vrij kleine keuken uitgerust met 2 elektrische platen, oven en micro-wave, ijskast. Bedden met goede matrassen. Tamelijk groot terras waarop men kan ontbijten. Jammer genoeg geen ligstoelen op terras. Prachtig uitzicht op zwembad en strand met zee, indien men een appartement heeft langs die zijde. Ik vermoed dat de appartementen langs de straatzijde niet zo interessant zijn wegens het drukke verkeer. Mogelijkheid om ter plaatse bonnen met korting voor ontbijt aan te kopen. Leuk restaurant met groot terras, gedeeltelijk overdekt en elke avond met life-music. Het niveau van de keuken is gemiddeld. Maar 200m en 400m verder langs hetzelfde strand zijn nog 2 restaurants met hogere klasse (wel reservatie nodig in het hoogseizoen) met name "La Cala" en "Beach Club La Luna". Voldoende ligzetels, zelfs tijdens het hoogseizoen aan het zwembad. Maar alhoewel de directie aangeeft geen ligzetels te mogen reserveren, staan elke ochtend 10-tallen gasten in de rij te wachten tot als om 08h00 het slot van de omheining gaat, om hun badlakens op de zetels te leggen. Dit is zéér vervelend. Maar aangezien iedereen het doet, kan je bijna niet anders dan het zelf ook te doen. Vooral de talrijke Britten zijn hier experts in. Jammer !

Kamertip: Boek een appartement met zicht op zee.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Onwijs goed, mooi hotel en tip top in orde.
In het restaurant heel goed eten, zeker een aanrader.
In en rond het zwembad harstikke druk, maar wat wil je in het hoogseizoen....
Ook de zwembadbar is perfect alsmede de strandbar op 5 minuten lopen die is gekoppeld aan het hotel.
Volgende keer als we in de buurt zijn boeken we hier op zeker weer

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is netjes, maar erg groot, massaal en vooral populair bij Britten. Het zwembad staat bomvol met bedjes (meer dan op foto's zichtbaar) en het is erg luidruchtig door de vele mensen. Het hotel is gehorig, we sliepen op de 5e verdieping en hoorde het geschuif van stoelen van het restaurant op de 6e verdieping tot 1 uur snachts. We hadden een kamer met balkon, met uitzicht op zee, wat verder mooi en comfortabel was.
Er is een parking onder het hotel beschikbaar voor €12,50 per dag.
Jammer dat er voor de fitness €5,- per keer betaald moest worden. In veel hotels is dit gratis.
Badhanddoeken ook weer alleen tegen betaling.
Het strand wat recht naast het hotel ligt is netjes en daar hebben we ook lekker rustig kunnen liggen. Het zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt, dat was te overvol en druk naar onze mening.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 22 juni 2017

Zeer luxe appartement met 3 slaapkamers en 3 badkamers volledige keuken en mooi ingerichte woonkamer. In de morgen een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. De restaurants zijn ook van goede kwaliteit, maar duur door de drankprijzen. heerlijke maar wel drukke zwembaden. Overdag animatie voor de kids. In de avond ook animatie van hoge kwaliteit shows,bandjes en zang en muziek.

Kamertip: Neem een kamer hoger dan de 6e verdieping
Datum van verblijf: juni 2017