Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een weekje zuid Spanje. Prima uitvalbasis voor het bekijken van de grote steden Een wat ouder hotel waar op plaatsen zaken zijn gerenoveerd. Kamer zijn goed. Wij hadden een niet gerenoveerde kamer met zij uitzicht op hoge bebouwing en keken op een parkeerplaat kamer 573. Ontvangst is prettig en personeel verdiend een dikke voldoende. De maaltijden zijn in buffet vorm en van een hoge kwaliteit met enorme afwisseling. Wij geven hier een dikke 9 voor.show cooking met verse maaltijden. Het restaurant is massaal en zeer onrustig ondanks de goede begeleiding van het personeel. De accomodatie zelf mist ambiance, de tuinen zijn mooi aangelegd, klein zwembad en kleurloze en aan drukke autoweg gelegen zonneweide die niet schoon was, bevuild met vogel uitwerpselen. Druk en veel rokers. Het strand ligt aan de overzijde en is te bereiken via een tunneltje, veel trappen naar het strand. Smal strand bij boulevard. Algemene indruk, prima voor een weekje, uitstekende keuken!

Datum van verblijf: april 2019
HotelesBest, Manager van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Beste William Z.

Het is een genoegen voor ons om te weten dat uw verblijf in ons hotel net zo aangenaam was als het ons vertelt. Uw commentaar maakt ons trots op het werk dat dagelijks wordt gedaan, met als enig doel aan de behoeften van onze gasten te voldoen. Het hele team van Best Siroco staat tot uw beschikking en we hopen dat u ons bij eeen andere gelegenheid nogmaals zult bezoeken, terwijl we ondertussen blijven werken om ervoor te zorgen dat al onze gasten van hun verblijf in dit hotel genieten.

Ontvang een hartelijke groet,

Management team

Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

prima hotel, hadden een Premium kamer geboekt omdat dit was aangeraden!
Zouden elke dag water en frisdrank krijgen, maar dit hebben wij maar 3 van de 7 dagen gekregen!
Na meerdere keren vragen bij de receptie zeiden ze dat het zouden brengen, maar kregen niks, pas de laatste dag kregen wij alleen 2 flesjes water (terwijl ze hadden gezegd dat we een dubbele hoeveelheid zouden krijgen).
Prima ontbijt ook diner was prima veel wisselende gerechten.
Ook de handdoekenservice was naar verwachting.

Datum van verblijf: maart 2019
HotelesBest, Manager van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Geachte jh0ningh,

Wij zijn u zeer dankbaar dat u na uw verblijf in Best Siroco uw mening wilde delen, dit is erg belangrijk voor ons omdat wij de gevoelens van onze klanten kunnen kennen en zo onze service voor hen proberen te verbeteren. We betreuren het incident met de minibar, we nemen er nota van, we hopen u toch nog een keertje weer bij ons te hebben, en als u besluit ons opnieuw te bezoeken, sta ik tot uw beschikking om het incident te op te lossen. Ik maak van deze gelegenheid gebruik om u een zeer hartelijke groet te sturen.

Hotel Best Siroco

Beoordeeld op 16 maart 2019

we zijn er voor onze 9 de keer geweest en het was weer super . We reserveren altijd een premium kamer daar heb je mooi zeezicht en de kamers zijn groter , je krijgt er ook alle dagen water en frisdrank op de kamer en er staat een waterkoker waar je koffie of thee kan maken . Het eten is er ook heel lekker keuze voor iedereen en af en toe een thema avond . Het enige wat ik deze keer zeer spijtig vond dat het zwembad om 11 uur pas openging en om 5 uur al gesloten was ondanks het warme weer . Rond het zwembad was het ook heel vuil werd niet gekuisd . Het personeel is er ook heel vriendelijk .

Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

We boekten dit hotel om een paar dagen te genieten van rust en zon. Zeer goede en gevarieerde keuken, met verzorgde bufetten en enorm veel vers fruit en groenten.
Hotel is zeer netjes , zowel de kamers als de gangen en lobby.
Hotel beschikt over prachtige tuin en mooie zwembaden.
Ook de ligging aan zee is prima , enkel gescheiden door een drukke hoofdstraat.
Het hotel heeft dankzij de grote tuin geen overlast van deze drukte.
Minpunt , de kamers zijn erg gehorig.
Pluspunt de vriendelijke service, we hadden eerst een kamer die dag en nacht een storend geluid had , maar kregen zonder probleem een andere kamer toen we dat na paar dagen meldden bij receptie.

Geachte AnnickD311,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden aan ons hotel, evenals voor het kiezen van ons als uw vakantiebestemming in Benalmádena. Het is voor ons een genoegen om te weten dat u over het algemeen een geweldige ervaring met ons hebt beleefd. COpinies zoals de uwe maakt ons nog meer gemotiveerd om de lijn van inspanning en voortdurende verbetering te volgen. We zijn ook blij te weten dat u de nabijheid en de vriendelijke houding van onze medewerkers voelde.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen en u te blijven voorzien van unieke ervaringen.

Met vriendelijke groeten,

Management

Beoordeeld op 1 februari 2019 via mobiele applicatie

Redelijk groot hotel met alle voorzieningen,midden in drukke wijk, vlak bij strand.Ontbijt en diner was behoorlijk gevarieerd en van behoorlijke kwaliteit. Kamers werden goed onderhouden alleen wat schoonheidsfoutjes.

Datum van verblijf: januari 2019
HotelesBest, Manager van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Geachte Frank S,

Hartelijk dank voor het nemen van een deel van uw kostbare tijd in het delen van uw indrukken met andere reizigers. We zijn blij om te weten dat onze locatie, ons gastronomisch aanbod en onze kamers u bevallen hebben. Hoewel we de opmerking als positief begrijpen, betreuren we het dat we geen betere score hebben kunnen behalen. We zullen dagelijks blijven streven naar verbetering en betere dienstverlening aan onze gasten. We hopen u snel weer te zien en heten u dan van harte welkom.

Hartelijke groeten,

Management