Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel, lekker eten. Kamers aan de kleine kant, maar in orde. Wel lawaaierige eetzaal, mede door het opruimen van het personeel. Eten in orde. Veel Engelse toeristen als ook Nederlanders en Duitsers. Shows elke avond, ook Ok.

Datum van verblijf: mei 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Beste Dominique

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw commentaar op deze webpagina. Wij danken u dat u ons hebt gekozen voor uw vakantie. Het is ons een genoegen dat uw opmerkingen over de eetkamer en de restaurant service voor u gunstig is geweest. We hopen je snel weer te zien in Best Siroco.

Tot die tijd ontvangt u onze hartelijke groeten,

Beoordeeld op 12 mei 2018

Hotel Siroco is prima gelegen, heeft een mooie tuin met zwembad. Het personeel is vriendelijk en geeft goede service. Helaas zijn de kamers erg gehorig en voldoen niet allemaal aan de eisen van 2018.
Onderhoud kamers erg matig. Engelse bezoekers zorgen voor nachtelijk ongemak en hiertegen wordt niet opgetreden.(begrijp dat dit moeilijk is.)

Kamertip: Wij hadden 4 kamers op de benedenverdieping welke niet aan te bevelen zijn.
Datum van verblijf: mei 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Geachte familie avandereijt

Het is zeker heel moeilijk om al onze klanten tegemoet te komen voor de verantwoordelijkheid van het misdragen van anderen. Het personeel van Best Siroco werkt zeer hard en met grote toewijding, zodat al onze klanten genieten van hun welverdiende rust en een prettige vakantie tijd. Wat betreft de kamers nemen we notie van uw opmerking om te verbeteren.
We hopen nog steeds dat we de kans krijgen om u terug bij ons te hebben bij een volgend bezoek.

Bij Best Siroco zullen we voor u klaar staan met een grote glimlach en open armen.

Beoordeeld op 7 mei 2018

Mooi hotel, goede service, lekker eten ,prima personeel ,l mooie tuin, mooi onderhouden hotel, zeer hulpzaaam en vriendelijk personeel. Goede en zeer afwisselende maaltijden. zeer goede prijs kwaliteit

Kamertip: mooie propere kamer
Datum van verblijf: april 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2018

Beste jandepooter,

Het Best Siroco team dankt u voor uw vriendelijke woorden. Het maakt ons erg blij en trots om te zien dat uw verblijf bij ons een gelukkige tijd was en dat is ons doel. Ieder van ons is ervan overtuigd dat we u zeker terug kunnen verwelkomen in Best Siroco zeer binnenkort.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 5 mei 2018

we komen hier al tien jaar gaat altijd prima
eten goed etc
alleen jammer dat de airco niet aan kan in april en dat de jam in kuipjes zou moeten is hygienischer
mooi hotel kan het aanraden om hier te gaan vakantie vieren

Kamertip: liefst de airco aan in april als mensen dit nodig vinden en graag voor ouderen een slipmatje om niet uit te glijden in het bad. verder keurig en naar behoren.
Datum van verblijf: april 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Geachtte Nel R,

Alle medewerkers van het Best Siroco hotel danken u voor uw goede opinie. Met families zoals u is het gemakkelijk om te werken en het geven van een goede service. We zullen bestuderen wat u ons vertelt over de jam en de Airco en zien of bij uw volgende bezoek we u kunnen verrassen.

We hopen allemaal om u opnieuw een warm welkom aan te kunnen bieden bij een volgend bezoek aan de Costa del Sol,

vriendelijke groetjes van het

Best Siroco management team.

Beoordeeld op 28 april 2018

Wij hebben 8 dagen genoten van de vriendelijke sfeer in dit hotel. Bedden waren goed (beetje groot, waardoor er kamerruimte verloren gaat), over het eten ( heerlijk ontbijt en diner gevarieerd) geen klagen en de locatie is ook prima. Mooie tuin en lekkere bedjes bij het zwembad. Kortom een heerlijke week gehad.

Kamertip: Wat ik al zei, smallere bedden, zodat er meer ruimte is voor een zitje. En misschien een legplank in kast. Nu hebben we sokken en ondergoed in nachtkastje gelegd, wat ook niet echt een probleem was.
Datum van verblijf: april 2018
BestHotels2018, Gerente van Hotel Best Siroco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2018

Beste walmaa,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie. Iedereen deel uitmaakt van de Best Siroco familie voelde zich gelukkig om te zien dat uw vakantie een goede tijd was hier bij ons in Best Siroco.

Wij hopen u snel weer een warm welkom te mogen geven

Het Management team