Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Net terug na verblijf van 4 dagen in dit kleinschalig, maar heel mooi hotel. Heel warme verwelkoming. Bij aankomst in voormiddag mochten we direct aanschuiven voor het ontbijt. Mooie, nette en ruime kamers. Door het beperkte aantal gasten is het ook heel rustig.
Persoonlijke touch. Hadden zelfs aan mijn verjaardag gedacht.
Diner is super. Elke avond heel lekker gegeten. Ook mooie wijnkaart. Heel erg vriendelijk en attent personeel.
Enig minpuntje : laatste avond was er een huwelijksfeest. Personeel deed er alles aan om de hinder voor de hotelgasten te beperken. Blijkbaar was dit een uitzondering, voor familie van een trouwe klant. Hoe dan ook is dit toch niet zo respectvol naar de hotelgasten toe....
We komen hier zeker nog eens terug. Ideaal ook voor een kort verblijf zonder kinderen.

Datum van verblijf: oktober 2018
VincciAleysa, Director de Recepción van Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Dear Jo O,
Thank you for choosing Vincci Selección Aleysa Hotel Boutique & Spa for your stay in Benalmádena***** and for taking the time to write a review on Tripadvisor.
We hope you don’t mind us answering in English.
We are very happy to know that you have found the rooms beautiful, clean and spacious and that you have enjoyed our exceptional food, creations of our Chef and our wine list, carefully selected by our head waiter.
In relation to the small wedding we had during your stay, we apologize if at any time the tranquility and peace that is always in the hotel had been diminished, normally we do not do weddings but we accepted this small wedding of 20 people exceptionally.
We hope to welcome you back in a not too distance future, where we will do everything in our hands to make your feel as special as possible again.
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is op z’n minst gezegd “geweldig”... Zowel als je er even tussenuit wil of een langer verblijf.
Niets is hen teveel en vriendelijkheid wordt hoog in het vaandel gedragen! Hier komen we zeker nog eens terug!!!

Datum van verblijf: september 2018
VincciAleysa, Front Office Manager van Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018

Dear guest

Thank you very much for rating us on TripAdvisor.

We would be delighted to welcome you back in a not so distant future.

Our best regards
María Montaño

Beoordeeld op 24 juni 2018

dit hotel is een echte aanrader voor mensen die op korte of lange termijn tot rust willen komen.van verwelkoming, over verblijf tot uitchecken en luchthavenvervoer, tot in de puntjes geregeld.ontbijt diner en tussendoortjes : super, ruime nette kamers en heerlijke toiletartikelen!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Vincci Hoteles
VincciAleysa, Director de Recepción van Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear marleenlecluyse,

Thank you for choosing Vincci Selection Aleysa Hotel Boutique & Spa***** for your stay in Benalmádena and for taking the time to share your Aleysa experience.

We are delighted to know that you enjoyed your Aleysa experience from check in to check out, we work hard to personalize every one of our guests stay with the only aim to make your experience as special as possible and help you relax on your break.

Thank you for your compliments regarding our Alamar restaurant and rooms and for recommending us to future guests!

We will be delighted to welcome you back soon under preferential guest´s conditions,

Front Office Assistance Manager

Beoordeeld op 18 juni 2018

Voor de 10e keer bij Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa verbleven en wederom een geweldig verblijf gehad!!
Kamers, bedden, alles super.
Alle medewerkers van Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa zijn even vriendelijk en servicegericht!!
Was zeker niet de laatste keer.

Datum van verblijf: juni 2018
VincciAleysa, Director de Recepción van Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2018

Dear Mr T,
Thank you for taking the time to post your thoughts online.
It´s lovely to read about all our guest´s experiences, but when you have stayed with us ten times and we still are able to surprise you, makes our work more than worthy!
Thank you for your compliments regarding our hotel facilities and especially for the staff, who work hard to please our guests and make you feel just like at home.
We will be delighted to welcome you back once more to Vincci Selection Aleysa Hotel Boutique & Spa***** where as always we will do everything in our hands to make your stay as special as possible.
Front Office Assistance Manager

Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Deze maand een paar dagen weg naar Spanje. Bij aankomst in het hotel zijn wij ontzettend gastvrij ontvangen. Wij kwamen vroeg in de ochtend aan en ons werd direct de mogelijkheid geboden om gebruik te maken van het ontbijt. Prachtig hotel met uitzicht op zee. Mensen die er werken allemaal vriendelijk en aardig. De kamer voldeed aan alle eisen. Prachtige badkamer. Groot balkon met luxe ligbedden. Wel vermelden dat wij de juniorsuite hebben geboekt. Rustige ligging. Als je de zee niet wil horen sluit je de balkon deuren en hoor je niets. Restaurant ook top. Heerlijk diner. Mooie gerechten en de wijnkaart is goed. Kortom het hotel heeft vijf sterren maar het mogen er voor ons 6 zijn.

Datum van verblijf: maart 2018
VincciAleysa, Front Office Manager van Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2018

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your impressions with us on Trip Advisor. It is always a pleasure to know our guests enjoyed their stay as well as our facilities and service.
We really appreciate you rating us as a 6*hotel. We are most flattered about it.

We are very much looking forward to your next visit here in Aleysa. In the meantime, allow us to remain at your entire disposal for anything else you may require.

Best regards,

María Montaño