Beoordeeld op 3 juli 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel met een super ligging, 2 minuten van het strand, 1 min van een supermarkt en aan de overkant Puerto Marina, een gezellige haven met eet- en drinktentjes en winkeltjes. Ontbijt was goed, voor ieder wat wils en werd perfect aangevuld. De toastmachine was erg populair en daar stond vaak een lange wachtrij. Receptie was vriendelijk, heeft een dag autohuren en een taxi naar het vliegveld geregeld. Kamer is simpel, maar nieuw en schoon. De badkamer kan wel een opknapbeurtje gebruiken. Koelkastje is handig. We hadden 50 euro extra betaald voor zeezicht, dit was zeker de moeite waard. Niet alleen het uitzicht was mooi, het balkon is ook groter dan de andere balkons. Klein minpuntje is de muziek die 's avonds wordt gedraaid, deze was zo hard dat wij er op de (10e!!) verdieping last van hadden. Terwijl er maar een paar mensen op het terras zaten. Zachte lounge muziek was naar mijn mening voldoende geweest.

Datum van verblijf: juli 2017
Javier M, Director de Recepción van Hotel Alay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Dear Customer,
Thanks for spending your time to put your feedback. For Ibersol Alay the first thing is the satisfaction of our customers. We appreciate your comment.

Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Leuk gerenoveerd hotel,mooie avondbar,vriendelijk personeel,bij late terugvlucht kan je zonder probleem een sleutel van een kamer krijgen om je nog te douchen,kamer met zeezicht is aan te bevelen,wifi overal aanwezig

Datum van verblijf: juni 2017

Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Modern hotel op een prima locatie. Op loop afstand van de gezellige haven. Met privé parking. De kamers zijn mooi en ruim. De badkamer wat simpel. In de avond aan de bar ruim drank en entertainment. Er is een zwembad aanwezig.

Datum van verblijf: november 2016

Beoordeeld op 16 mei 2017

Personeel maakt nogal het verschil; je voelt je gast of je voelt je niet echt welkom. Dat is in dit hotel nogal wisselend. Dit is een vier sterrenhotel maar een thermos met wat kopjes voor thee op de kamer is teveel gevraagd. Dat vind ik echt niet kunnen. De meeste vier sterrenhotels hebben een eigen koffie/thee voorziening op de kamer. Ook het ontbijt valt uiteen in twee categorieën; goed en slecht. De vleeswaren, kaas, vers fruit en yoghurt waren goed. Maar op de koffie in de automaat is bezuinigd, niet te drinken. Ook de verse sappen komen uit een automaat (hoezo vier sterren?), en de worstjes zijn echt bij de goedkoopste super aangekocht; een bakje plastic smaakt nog beter.
Maar de kamer is goed, ruim en licht. Het bed is stevig en slaapt heel goed. De kamer was prima schoon. Ik heb alleen een hekel aan douchen in een bad, voor je het weet lig je onderste boven. Hoewel dit hotel ook kamers heeft met een douche - die hebben we gezien - zijn deze kamers ook direct een stuk kleiner en helaas is de douche ook klein. Jammer. Maar voor wie geen ontbijtliefhebber is, dit hotel ligt ideaal qua uitgaansgelegenheden en dicht bij het strand. En een aantal personeelsleden zijn heel aardig, maar niet allemaal.

Datum van verblijf: april 2017
Javier M, Director de Recepción van Hotel Alay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Beoordeeld op 20 april 2017

hotel alay is een aangename plek om te vertoeven. het ontbijt is lekker en alles is aanwezig; het avondmaal is simpel maar alle dagen anders. de mensen zijn vriendelijk en heel behulpzaam. het hotel ligt ook heel centraal,je bent onmiddelijk overal bij: de haven,het strand,de kilometers-lange wandeldijk,de winkeltjes. kortom: een aanrader voor korte vakantie.

Datum van verblijf: april 2017