Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi ogend, groot hotel. Gratis ondergrondse parkeergarage. Bij onze late, bijna nachtelijke aankomst hadden we een vlotte check-in. We konden nog een betaalbare, lekkere snack eten in het casino dat in het hotel ligt. Het ontbijt is ok. Erg afgestemd op de talrijk aanwezige Engelse gasten. Eetzaal heeft een mooi uitzicht over de zee.
Diner is gevarieerd. Wel vrij basic met veel fastfood en lauw eten. Vrij veel keuze. Eén avond was er sushi en die was heerlijk. Het was nog niet druk aan de zwembaden begin april. Ligbedden genoeg. Wij hadden half pension en de drankjes waren best goedkoop.
De kamer overtrof onze stoutste dromen. 3 vertrekken groot met een machtig uitzicht over de zee. Alles mooi wit ingericht en erg veel kastruimte. Kluisje en frigo en koffiefaciliteiten op de kamer. Zeer goed bed.
Het hotel ligt ver van de stad. Wij hadden een huurauto, wat erg fijn was. Vriendelijke bediening in gans het hotel. We hadden een fijne vakantie en prijs/kwaliteit is het zeker de moeite!

Datum van verblijf: april 2019
TORREQUEBRADA E, Director General van Hotel Estival Torrequebrada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Dear ErwinElsenco;
Thank you very much for taking the time and the trouble to share your opinion with other users of this website. We are really glad to know your experience with us was positive. We are looking forward to seeing you again, Best regards,

Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Net enkele sagen in dit hotel verbleven. Het is een enorm groot hotel met 2 torens maar in dit seizoen zeker geen drukte. Alles werd zeer smaakvol vernieuwd en prijs kwaliteit is het zeker een topper. Het buffet is echter helemaal niet op het niveau van de accomodatie. Vrij beperkte keuze en zeer veel eten uit blik. Best geen half pension nemen dus, in Benalmadena zijn genoeg goeie restaurantjes.

Datum van verblijf: maart 2019
TORREQUEBRADA E, Director General van Hotel Estival Torrequebrada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Dear sheshoedai;
First of all, thanks to think Estival Torrequebrada to stay in Benalmadena and thank you for taking the time to share your impressions of our establishment, which help us improve. We hope to welcome you on future occasions. Best regards

Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier de eerste en laatste nacht van een rondreis in Andaluzia verbleven. Bij de beste hotels op de rondreis. Buffetten zijn gevarieerd en worden voldoende aangevuld. Kamers ruim, spijtig dat er geen echte douche aanwezig is.

Datum van verblijf: september 2016
HotelTorrequebrada, Director General van Hotel Estival Torrequebrada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Geacht Hubert R;

Leuk om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij THB Torrequebrada Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 april 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel vlak bij de zee, met binnen en buiten bad, wel wat te groot, een 2. Tal vleugels betekend soms zoeken, dus minder geschikt voor kinderen. Hotel heeft ook een casino voor de liefhebbers hotel zit wel wat ver weg van het centrum , Malaga is ongeveer half uurtje 30 euro met taxi

Datum van verblijf: april 2016
HotelTorrequebrada, Director General van Hotel Estival Torrequebrada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2016

Geachte Cor H;

Leuk om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij THB Torrequebrada. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De Directie

Beoordeeld op 22 december 2014

Dit hotel is groot en wel wat gedateerd. Ruime kamers, maar een gemis aan een kluisje en behoorlijke wifi. Voor een paar dagen prima, zolang de zon blijft schijnen. Ontbijt is massaal. Een goede opknapbeurt zou het hotel goed doen. De tuin ligt aan de wandelpromenade langs het strand en is mooi. Veel ligstoelen van redelijke kwaliteit.

Datum van verblijf: juli 2014
TORREQUEBRADA T, Director Hotel van Hotel Estival Torrequebrada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2015

Dear Guest:

First of lal, thank you very much for your comments, are highly important for us in order to get a better service.
About the renovations, year by year, we are doing new steps, reception, buffet, garden and swimming pool have been renovated.
We will continue in following years.
Looking forward to hearing from you son.
Best Regards