Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke manier om van een prachtig uitzicht te genieten

4 weken geleden beoordeeld
Petra v
Met zons ondergang boven geweest fantasties uitzicht

Beoordeeld op 3 september 2019
Lees alle 3.483 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Benalmadena
Dolfijntrip
157 beoordelingen
vanaf US$ 17,95
vanaf US$ 14,58
vanaf US$ 13,46
vanaf US$ 11,22
4 weken geleden beoordeeld

Leuke manier om van een prachtig uitzicht te genieten. Normale prijs 16,50 euro en senioren 12,50 euro. Je kan een kortingskaartje bij toeristen info halen en dan krijg je 4 euro korting op de normale prijs.
Roofvogel show gezien boven op de berg, zeer de moeite waard. Maar het uitzicht is geweldig. We zijn naar uitzichtpunt noord gelopen, aardige klim maar goed te doen met een railing aan de afgrond kant.

Datum van activiteit: september 2019
Selwo, Director de Relaciones con Clientes van Teleferico Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor het bezoeken van de kabelbaan van Benalmádena. Naast de kabelbaanreis en het panoramische uitzicht op zowel de route als de top, biedt de kabelbaan tentoonstellingen van roofvogels, verschillende wandelpaden, een uniek gigantisch schaakspel voor degenen die een spelletje willen spelen en op de nachten van de maanden van Juli en augustus het Planetarium buiten.

Beoordeeld op 3 september 2019

Alleen al de trip naar boven is een ervaring boven nog een leuke vogelshow en een klim naar de top van de berg daar samen met mijn vrouw de zones ondergang bekeken romantische toch

Datum van activiteit: augustus 2019
Bedank 338.167

Hartelijk dank voor het bezoeken van de kabelbaan Benalmádena, we zijn blij te weten dat u onze voorstellen leuk vond.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Slechte behandeling:
We hebben een bezoek gebracht aan Selwo Marine en de Kabelbaan. We wilden dit combineren en hadden van tevoren op hun site gezocht. Alleen combinatie met 3 daar kunnen vinden, maar dierentuin hadden we vorig jaar al gedaan. Dus gingen er vanuit dat er geen combinatie mogelijk was. Bij SM valt het erg tegen, namelijk geen shows alleen wat kennismakingen met... we kwamen om ca. 16.15 het park binnen, maar je betaalt het volledige bedrag. Ook is alle uitleg voor 80% en uitgebreid in het Spaans en zeer beperkt in het slecht gesproken Engels, daar hoor je na een heel verhaal in het Spaans 1 regel. De kabelbaan liet bij de entree zien dat er wel een mogelijkheid was om deze 2 te combineren, dat zou ons 51,50 besparen, maar dat konden we bij haar niet regelen, dat moest bij SW geregeld worden, die inmiddels niet meer open waren en waar het niet werd getoond. Achteraf mailen met de organisatie zorgt voor nul op rekest, ze schepen je af, met jammer, maar helaas. Erg slecht als je zo met bezoekers omgaat!

Datum van activiteit: juli 2019

U kreeg informatie over het gecombineerde ticket van SelwoPack (Selwo Marina + Benalmádena Cable Car + Selwo Aventura), zoals u uitdrukkelijk in uw e-mail hebt gevraagd. Houd er ook rekening mee dat er bij de uitgang van Selwo Marina, zoals in de kabelbaan en Selwo Aventura, posters zijn met specifieke informatie zodat je voor het verlaten van het park de individuele ingang voor een gecombineerde kunt veranderen, het verschil betalen.

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Wanneer er nieuwe mensen naar Benalmadena komen om ons te bezoeken, ga ik altijd graag met hen naar boven.

De tocht omhoog in het liftje is leuk en geeft hier en daar een kijkje in de tuin van wat dorpsbewoners en uitzicht op Tivoli attractiepark.

Als je de tocht naar boven goed plant; kun je ook de roofvogelshow zien...
Wat het prijskaartje van de lift ook gelijk verklaart, al kost het zonder show helaas evenveel.

Met kinderen (en ook voor jezelf) is het belangrijk goed tegen de zon te beschermen, want er is geen beschutting en vooral tijdens de show zit je vol in de zon.

Het uitzicht is top en met helder weer kun je tot Marokko kijken.
Zonder kinderwagen/rolstoel/etc. kun je zelf ook nog een stukje de berg op klimmen.
Of je koopt een enkele reis met de lift omhoog (mensen gaan met fiets en al de lift in...) en loopt (of fietst) terug naar beneden... als je daar fit genoeg voor bent.
Iets wat ik nog nooit gedaan heb.

Datum van activiteit: juli 2019
Selwo, Director de Relaciones con Clientes van Teleferico Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw bezoek en evaluatie van Cable Car Benalmádena.

Beoordeeld op 20 mei 2019

Niet goedkoop, maar zeker en vast de moeite ! Wat een uitzichten, zowel tijdens de tocht naar boven, waar je kan kiezen of je al dan niet een woordje uitleg wil, als boven. Je kan naar verschillende uitkijkpunten stappen waar je fantastische foto's kunt nemen. Het is dus niet geschikt voor mensen die minder goed te been zijn want het is best een pittige beklimming. 2x per dag is er een gratis roofvogelshow die ook zeker de moeite is om mee te pikken.

Datum van activiteit: mei 2019
Selwo, Director de Relaciones con Clientes van Teleferico Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Bedankt voor het bezoeken en aanbevelen van de Benalmádena-kabelbaan.