“Vreselijk is een understatement”
Beoordeling van Da Fano

Da Fano
Geclassificeerd als nr. 127 van 775 Restaurants in Benalmadena
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat ons eerste keus restaurant gesloten bleek, hier naartoe gegaan. We hoopten dat de nummer 91 van de restaurants in Benalmadena dit zou waarmaken.
Of het zegt iets over de restaurants in de omgeving, of over het verwachtingspatroon van de bezoekers, maar dit was echt slecht.

Zeer kortaf personeel. Wij zaten aan een tafel voor 2 personen en naast ons werd een tafel voor 6 ingedekt.
Dit werd zo dicht op onze tafel gezet, dat het leek alsof we 1 groep waren.

Gelukkig was er nog een ander tafeltje vrij, waardoor we konden verplaatsen. Op ons eigen verzoek, want het personeel leek dat niet door te hebben.

Het personeel kwakte het eten en achteraf de rekening op de tafel neer, zonder ook maar verder aandacht te schenken aan de bezoekers.

Dan het eten. De salade Tropical bestond voor het grootste gedeelte uit fruit uit blik. Thuis neem ik niet eens fruit uit blik, en als ik in een restaurant fruit bestel, verwacht ik ook wel vers fruit.

In verhouding tot de salade was de pizza wel oké, maar zeker niet geweldig.

Wij komen hier niet meer terug.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten met zeer vriendelijke medewerkers! En met een goede prijs kwaliteit verhouding! Aanrader!

17 mei 2017 beoordeeld

Met een Spanjool die ook Italiaans spreekt ( in een Italo Resto ) scoor je al snel bij mij . Hij deed dus meer dan zijn best , zijn ( jonge ) collega daarentegen moet snel naar een cursus ' gewoon vriendelijk zijn ' !
We begonnen met een pizza die gedeeld werd en wat we daarna aten , ik zou het bij God , niet meer weten . Slecht is het zeker niet geweest , zo niet had ik het wel onthouden .

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een goede Italiaanse keuken en gelegen aan het haventje van Benalmadena.Goede desserts en lekkere koffie.

13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en lekker eten.Kan er ook lekker snoepen.
Specialiteit is Italiaans.
Is aan de haven van Benalmadena gelegen.

Reizigers die Da Fano bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

Benalmadena, Costa del Sol

In Da Fano geweest? Deel je ervaringen!