Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Benalmadena
vanaf US$ 14,87
vanaf US$ 11,44
vanaf US$ 13,72
Beoordeeld op 30 oktober 2018

mooi om tot rust te komen tussen de dieren mooi onderhouden park goed gelegen met openbaar vervoer ter bereiken

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018

Mooi park maar let op de bloemen verkopers hebben onze beurs leeg gerooft, gelukkig kwamen we er snel achter en de rovers nagerend

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch park! Heerlijk om hier rustgevend een uurtje rond te lopen. Het is tevens enorm goed verzorgd. Veel loslopende dieren en ze zijn vrij tam. Het is alleen vrij druk met veel schreeuwende kinderen en lokale jongeren. Hierdoor zijn de dieren iets minder vrij.

Beoordeeld op 27 september 2018

Voor een leuke wandeling in een prachtig park, De La Paloma park. Zeer veel vrij lopende dieren. Het bezoeken waard.

Beoordeeld op 16 september 2018

mooi park waar je gezellig kunt wandelen en na de wandeling aan de ingang in de bar iets kan drinken