“Zeer lekker !”

Keukens: Hedendaags, Internationaal, Grill
Dineropties: Ontbijt, Diner
Dineropties: Ontbijt, Diner
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier vaak als we in Benalmadena zijn. En altijd is het hier super lekker . Wij kiezen meestal voor een plaats op het balkon, waar het mooi uitkijken is over de dijk en de zee . Bediening is ook zeer vriendelijk. Het eten is kwalitatief zeer goed ! Ook een voordeel is dat er een nederlandstalige kaart is. Een echte aanrader .

13 juli 2017 beoordeeld

Wij komen er al jaren en gaan altijd saté eten bij La Rubia, maar vinden het erg achteruit gegaan. Het is veel minder lekker en de saus is erg dun. Ook zat er een stukje aluminium folie tussen mijn vlees, wat ik gelukkig zag en gemeld heb, maar daar hebben ze niets mee gedaan. Mayonaise waren ze vergeten, hebben we lang op moeten wachten. We hadden twee normale biertjes besteld en moesten daar € 4,50 euro per stuk voor betalen.
Prijs kwaliteit is in dit restaurant aan de hoge kant.
Het was voor ons de laatste keer dat we daar geweest zijn.

19 juni 2016 beoordeeld

Onze vaste lunchstek als wij in Benalmadena zijn. De Tapas zijn uitstekend en ruime porties. Ook de wijn is goed en bovendien is alles zeer redelijk geprijsd. De bediening is snel en vriendelijk, niets op aan te merken. Warm aanbevolen!

2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht 's avonds , zeer vriendelijke bediening , verstonden ook Nederlands . Brood gekregen voor het eten , porties waren groot genoeg en op het einde had je zeker geen honger meer . Prijs kwaliteit ook goed en vers gerief

21 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 personen tong gegeten voor 17,50€ p.p. Tong was ouderwets groot zoals je tegenwoordig bijna niet meer tegenkomt. De smaak was minstens zo goed. Bediening perfect Bijpassende wijn goed en redelijk geprijsd. Mooi uitzicht op strand, aan zijkant van de drukke haven.

Reizigers die Grand Cafe la Rubia bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol
Benalmadena, Costa del Sol

In Grand Cafe la Rubia geweest? Deel je ervaringen!