“Goed Engels restaurant”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Engels restaurant. Je moet vragen naar een tafel op het dakterras dan heb je een mooi uitzicht over de zee. Wanneer je de Nacho's als voorgerecht kiest dan heb je ook gelijk het hoofdmenu gehad. Lekker eten voor weinig!

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier eten tijdens ons verblijf in hotel los patos. Hier vind je heerlijke tapas voor weinig geld. De bediening spreekt ook vlot Engels en de service is heel vlot. De bar wordt ook druk bezocht door de toeristen.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typische Engels restaurant. Vriendelijke bediening en gewoon goed eten zonder pretenties. Sizzlers zijn lekker. Kortom doen!

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn gezin hebben hier vandaag gegeten. Het eten was super lekker en van deze tijd. Het eten is niet super bijzonder, maar wel erg lekker. De bediening is aardig. Het is gezellig in het restaurant, omdat er veel Britten zijn die aan het lachen zijn en waar je leuk mee kan praten. Ook de bediening is Brits. Spanjaarden zul je niet zien. Zeker het proberen waard!

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje, Engelse gastvrijheid, heerlijk eten. Goede vriendelijke bediening en leuke gerechtjes, beetje bbq achtig. Smullen

Reizigers die Restaurant & Bar 76 bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

In Restaurant & Bar 76 geweest? Deel je ervaringen!