“Pizza niet doorbakken, typische toeristenval, inclusief ‘racoleur’ op de stoep”

Pinocho Restaurante Italiano
Geclassificeerd als nr. 114 van 761 Restaurants in Benalmadena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
17 januari 2018 beoordeeld

Mooi kader maar pizza zeer middelmatig. De deeg was nog wak. Niet voor herhaling vatbaar.
Een ‘racoleur’ op de stoep doet denken aan de Beenhouwerstraat in Brussel. Dat is meestal geen goed voorteken, wat hier bevestigd werd.

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarom kiezen voor zo'n restaurant dat groot is, als er veel kleine restaurantjes zijn.
Het eten is hoed, ma ar het heeft niets extra.
Voorgerechten zijn goed. Er wordt zeer rijkelijk met kaas gestrooid bij gerechten waar dat misschien ook minder kan. Bv de overbakken aubergine was bijna alleen maar kaas en weinig aubergine. Jammer!

27 september 2017 beoordeeld

Wij hadden gedacht een lekker en leuke avond te hebben. Moest heel lang wachten op ons eten, pizza was koud, andere gerechten niks bijzonders. Bediening had alleen tijd om een praatje te maken als je Spaans waren. De rekening was een schock eerste was voor 83 euro, toen zie ober het was een fout, 2de was voor 76 euro. Wij kregen wel 5 euro korting voor de koude pizza, maar EEN glas wijn was 4.80 euro erg duur voor deze omgeving. Zal zeker niet terug gaan.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Was goed maar niet uitstekend. Ik had de cannelloni genomen deze was heel droog. Service Was goed ze hadden een kinderstoel dat vond K perfect. Je moet het eens gedaan hebben maar niet voor herhaling vatbaar.

9 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant is éen van de beste in Benalmadena. Het ligt aan de haven, is ruim om te zitten, heeft super vriendelijk personeel en een zeer uitgebreide kaart aan interessante prijzen. We zijn in dit restaurant 7 keer terug geweest en dat doen we enkel als we echt tevreden zijn ;-)
Eten is van zeer goede kwaliteit en de prijzen zijn heel schappelijk. Voor een goede fles wijn (we namen altijd de witte Diamante) betaal je slechts 10 euro. We hebben zowel Italiaanse als Franse gerechten geproefd en allen heel lekker. We hebben een glaasje aangeboden gekregen van 'the house' en dat konden we enorm appreciëren. Kortom : voor ons een perfecte keuze in een toeristisch gebied waar het niet gemakkelijk is om het juiste restaurant uit te kiezen.
We zullen er volgend jaar zeker terug gaan ! Een aanrader !
Bedankt aan het voltallige team om ons een paar gezellige avonden te bezorgen !

Reizigers die Pinocho Restaurante Italiano bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol
Benalmadena, Costa del Sol

In Pinocho Restaurante Italiano geweest? Deel je ervaringen!