“Gezellig”

Bull Bar Benalmadena
Geclassificeerd als nr. 31 van 813 Restaurants in Benalmadena
Keukens: Diner, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Er wordt de hele dag geserveerd in een gezinsvriendelijke sfeer. Pittoreske Spaans dorpje met unieke omgeving.Traditionele Spaanse en Aziatische Tapas elke dag vers bereid. Volledige menu met dagschotels beschikbaar. Zonnig terras met ruime aantal zitplaatsen het gehele jaar door.
20 mei 2015 beoordeeld

Je kan hier heerlijk buiten zitten, we werden bediend door een gezellige engelse dame, met humor, het bier was goed, de wijn lekker, we gaan er nog eens een keer eten, ben benieuwd!

17 mei 2015 beoordeeld

Net ver genoeg van het drukke strand, dit prachtige sfeervolle Engelse restaurant, Pub, bar. Hele vriendelijke mensen, leuke sfeer en lekker eten. Je waant je in Engeland, maar met een typische Spaanse sfeer van zon, warmte en gezelligheid.

11 maart 2015 beoordeeld

Een prachtige locatie, fantastische mensen, geweldige bediening, goede sfeer, verwarmd terras, eten erg goed, absoluut de moeite waard om een bezoek te brengen in deze mooie typisch Spaanse omgeving!

23 september 2014 beoordeeld

Dit is een bijzonder gezellig cafe wat druk bezocht wordt. De eigenaren staan klaar voor een gezellig praatje en de bediening is correct. Het eten is niet bijzonder. Voor een gezellig drankje is dit een prima locatie.

Vinojardin, Public Relations Manager van Bull Bar Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2015

“Gezellig cafe”

Beste Mart B, helaas komt onze reactive aan de late kant, desondanks willen Pam, Phil and hun medewerkers u bedanken dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Dit is zeer waardevol voor ons.

Tripadvisor Certificate of Excellence Award 2015

Tuesday, 19 May 2015 20:32

We were very happy to find out that we had received the TripAdvisor® Certificate of Excellence award for 2015.

This award celebrates excellence in hospitality and is given only to establishments that consistently achieve great reviews on TripAdvisor.

This is our second Certificate of Excellence award from TripAdvisor and from the entire team at “The Bull Bar Benalmadena” we’d like to thank all of our past guests who took the time to complete a review on TripAdvisor.

There is no greater seal of approval than being recognized by one’s customers. With the TripAdvisor Certificate of Excellence based on customer reviews, the accolade is a remarkable vote of confidence to our Bull Bar and our continued commitment to excellence.

Met vriendelijke groeten,
Namens Pam, Phil & staff.
Certificate of Excellence 2014 & 2015

Ps. Vergeet niet om onze Bull Bar te LIKEN op Facebook: bullbarbenalmadena

9 augustus 2014 beoordeeld

Geweldige lieve hartelijke mensen. Alles wat we daar gegeten hebben was lekker en niet duur.
We voelden ons echt welkom. Pam, jij bent speciaal. Kus van mij en Frans
Gr. Angelie

• Sfeer
Vinojardin, Public Relations Manager van Bull Bar Benalmadena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2015

“Een warm welkom”

Hallo Angelie en Frans, onze reactie/antwoord komt helaas een beetje aan de late kant, echter willen wij jullie namens Pam, Phil en personeel (Tipee) jullie van harte bedanken voor de tijd die jullie hebben genomen om jullie ervaring met ons te delen. Speciaal een woord van dank namens Pam die erg genoten heeft. Aan beide een dikken kus terug.

Vriendelijke Groeten,
Namens Pam, Phil en Tipee.
gecertificeerd voor Excellentie 2014 & 2015

Reizigers die Bull Bar Benalmadena bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

In Bull Bar Benalmadena geweest? Deel je ervaringen!