“Catamaran tocht ”
Beoordeling van Costa Boat Charters

Costa Boat Charters
Geclassificeerd als nr. 6 van 23 Boottochten en watersporten in Benalmadena
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Trappen / lift, Toiletten
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een moment dat de zee behoorlijk ruw was en de ferry naar Fuengirola uit de vaart ging, ben ik samen met mijn dochter naar de haven gegaan om te kijken welke boten nog wel de zee op gingen. Daar waren nog mogelijkheden genoeg. We vonden een middelgrote catamaran die ons graag mee wilde nemen. We spraken een prijs af van 15 euro voor een tocht van een uur op de ruwe zee. Wat een fantastische belevenis! Echt een aanrader voor voor de liefhebber op de dagen met minder zon.

Datum van activiteit: juni 2018

15 augustus 2017 beoordeeld

We namen met dit bedrijf contact op om dolfijnen te gaan spotten. Uiteindelijk kregen we via Whatsapp verschillende schippers en contacteeerden we Tarik met wie we een prijsafspraken (zeker onderhandelen). Voor 100 € zaten we met twee gezinnen (zeven personen) op een boot die ons meenam naar de plaats waar de dolfijnen zitten. We hebben er verschillende gezien. We kregen tot onze verbazing aan boord ook een gratis drankje naar keuze (bier, sangria, liomande, water, etc) en konden ook achter de boot in zo driezitter hangen en ons laten voortslepen. Daarna kregen we nog tijd om even een frisse duik in zee te nemen en wat te zwemmen. prijs/kwaliteit is dit iets wat je moet gedaan hebben bij een verblijf aan de costa del sol.

Datum van activiteit: augustus 2017
19 september 2016 beoordeeld

We gingen met een speedboot van Kan Aima de rustige zee op.
De schipper vaarde eigenlijk recht op de plek af waar we even later de dolfijnen zagen .
Op een flinke afstand zagen we de vinnen boven water uitkomen en vol gas er op af.
En ja hoor een groepje van vijf dolfijnen zwom daar rond. Een paar bleven een beetje voor de punt van de boot zwemmen. Het was prachtig. Dus als je dolfijnen wil zien ga dan met een snelle boot. Ons uitstapje vonden we dol fijn.

Datum van activiteit: september 2016
11 februari 2016 beoordeeld

In deze sfeervolle haven liggen de mooiste jachten en pleziervaartuigen.Er kan een gevaren worden in de buurt met allerlei excursies en er is een grote keuze aan restaurant en terrassen.Letwel op waar je gaat eten want de prijzen zijn net echt spaans.

Datum van activiteit: februari 2016
Bekijk meer beoordelingen
23 juli 2015 beoordeeld

graag hadden we een dag met de cattamaran gevaren maar heelaas it loket was gesqloten men had de mgelijkheid voor 1h maar deze gedaan en ad geen betekenis

Datum van activiteit: september 2014
CostaBoatCharters, Manager van Costa Boat Charters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2015

Hi Herman

Despite my German is not good at all I can sense you are unhappy with our agency.
We would like to get to the bottom of this issue because a bad review is never nice specially if this has nothing to do with us.
I have look for your name in our data base with no luck, we have no records of you booking trough us.
We kindly invite you to share more details of the booking process and who have deal with your charter. Also it will be helpful to know what boat have you chartered, when and where from.
Customer service is our main aim and we provide professional and personal service guarantee Even in those situations that some times are out of our control we always manage to get the best solution for everybody, or at least we try our best.
Because of these and because we do no record or have records of your issue or you as our client I invite you to visit our web site and if you like you can write us at mail@costaboatcharters.com

I appreciate you double checking the company you have deal with and if comes up that it was not us we will appreciate you to correct your review.

Best Regards

Reizigers die Costa Boat Charters bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol

In Costa Boat Charters geweest? Deel je ervaringen!