Beoordeeld op 31 januari 2019

Ik had wel foto's gezien op internet, maar dit is telkens anders in realiteit. Hier niet hoor. Zalig. Ik heb er de tijd van mijn leven gehad samen met mijn dochter. Vriendelijk personeel waar ik nog steeds mee contact heb. Veel kinderanimatie. Enorm veel variatie in buffet. Top Top!!

Kamertip: Suite type B (als ik mij goed herinner), dit zijn in feite gewoon appartementjes.
Datum van verblijf: mei 2018
DireccionPolynesia, Director General van Holiday World Polynesia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Geachte klant

Hartelijk dank voor uw mening over uw verblijf.

We zijn blij om te lezen dat ik geniet van je verblijf.

We hopen je hier nog een keer te zien.

Een warme groet

Polynesia Hotel

Beoordeeld op 29 april 2017

Vannacht rond 05:00 was een vreeelijk geluid in onze kamer de stoppen waren doorgeslagen en we waren allemaal bang dat er iets zou ontploffen. Ik liep naar de receptie ze zouden een elektricien sturen 2 uur later was hij er nig niet! We hebben die nacht maar 5 in plaats van 7uur geslapen. Ook alles daar kost geld terwijl het all inclusive is de slush puppy, het binnenzwembad, de speelhal, de massagestoel, de chips. Echt alles! Het eten was ook erg slecht bij het restaurant. Ik raad het iedereen af om hierheen te gaan al is het maar voor 1 nacht!

Datum van verblijf: mei 2016
DireccionPolynesia, Gerente van Holiday World Polynesia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2017

Geachte klant

Hotel Holiday Polynesia voelen we ons niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We weten dat u verwijzen naar je reactie op je elektriciteit. We onderzoeken wat het ons vertelt.

We hopen in de toekomst terug te keren naar ons hotel, en dat kunnen we onze goede werk te laten zien.

Met vriendelijke groet.

H. Polynesia

Beoordeeld op 10 april 2017

'n heel mooi en leuk hotel om met kinderen te gaan ! het personeel is super kindvriendelijk ! mooie zwembaden het hotel voorziet echt in alles om met kinderen op verlof te gaan, de kamers zijn ruim en hebben 'n mooi terras, de kamers en badkamer zouden wel eens een grote poetsbeurt kunnen verdagen
voor kinderen ok ! maar als koppel zou ik er niet gaan
we zijn 2X gaan vragen voor de tv na te kijken (sneeuwbeeld) => niet dus, internetverbinding heeft 2 dagen niet gemarcheerd, de fles cava voor jarige metgezel die ze tegen 18 u. zouden afleveren wachten we nog op :-)

Kamertip: zicht op zwembad, dan heb je nog zon in late namiddag op je terras
Datum van verblijf: april 2017
DireccionPolynesia, Manager van Holiday World Polynesia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Dear Nicole

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review op Trip Advisor.

We zullen rekening houden met alle opmerkingen om onze dienstverlening verder te verbeteren.

We hopen dat ze weer te zien.

H. Polynesië

Beoordeeld op 27 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel is immens en de openbare ruimten zijn erg mooi. Thema jungle is erg mooi en verzorgt en komt overal terug. De kamers vielen tegen. Inrichting is mooi maar wordt niet goed onderhouden. Alles zou eens goede schoonmaakbeurt moeten krijgen. Kozijnen een verfje, badkamer spiegels en kit vervangen. Dan zou het weer 4 sterren waardig zijn. Zwembad is mooi en veel ruimte. Jammer dat de treinrails recht voor het zwembad ligt maar is niet heel storend.

Ontbijt is prima verzorgd. Receptie is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Het was een in een woord fantastisch! Helemaal top wat een luxe en wat een prachtige locatie. Niks mis mee. Alles was gewoon super! Appartementen super de luxe, ligging perfect, kortom voor ons gewoon geweldig!

Datum van verblijf: mei 2016