“Prachtige haven”

US$ 15,05*
Vanaf
Hop-on hop-off tour door Benalmádena
Geclassificeerd als nr. 8 van 75 dingen om te doen in Benalmadena
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Lekker kuieren langs de haven met zijn leuke winkeltjes en vele restaurantjes
Mooie boottochten te boeken,voor elk wat wils

25 mei 2018 beoordeeld

Een klein uurtje varen met een gratis drankje op de boot. De schipper wilde pas wegvaren als er minimaal 5 passagiers waren....na anderhalf uur wachten (we hadden alle tijd ;-))op de boot hebben we een leuke vaart langs de kust gehad. Wel zorgen dat je een vestje bij je hebt tijdens het tochtje. Ter compensatie voor het lange wachten hebben we wel nog een drankje extra gekregen.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer het mooi weer is is het gezellig in puerto marina in benalmadena. Veel winkeltjes en restaurantjes. En altijd druk met mensen die wat lopen te flaneren. Er zijn specialiteit restaurants en vreettenten. Dus voor ieder wat wils.

Daar omheen een leuke marina met mooie appartementen.

7 mei 2018 beoordeeld

Gezellig en genieten van de mooie boten die er liggen. en natuurlijk de restaurants en de terrasjes. Winkeltjes is niet veel bijzonders.

Bekijk meer beoordelingen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles ziet er
Prima uit maar qua eten en drinken kan je beter net buiten de haven eten. Stukken goedkoper en lekkerder

Reizigers die Benalmadena Puerto Marina bekeken, bekeken ook

In Benalmadena Puerto Marina geweest? Deel je ervaringen!