Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Super mooi hotel! Alles schoon en nieuw. Alleen ontvangsthal is aan vervanging toe!
Bij binnenkomst bieden ze een upgrade aan, hebben we niet gedaan. Was ook echt niet nodig. Minpunt is dat wij aan de weg sliepen.. veel last van auto’s en tegenover een park met oa kippen en hanen... iedere ochtend word je dus zeer vroeg gewekt door de hanen die onder je hotelraam aan het scharrelen zijn.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017 via mobiele applicatie

Fijn weekendje hier vertoefd.
Aan niks ontbrak het ons hier.
Vriendelijk personeel dat zeer goed Engels spreekt en behulpzaam is.
Bij binnenkomst waren we verbaast hoe netjes het was en van de zeer luxe afwerking.
Zeker een aanrader voor een fijn verblijf.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 mei 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijk weekend met vrienden hier gehad. We hadden 2 appartementen geboekt. Bij aankomst werden we heel enthousiast begroet door al het personeel. We waren te vroeg maar er werd er alles aan gedaan om onze appartementen zo snel mogelijk gereed te maken. Eenmaal in het appartement was het een aangename verrassing. Alles zeer schoon, up to date en voorzien van alle gemakken. Slaapbank in de kamer was prima. Je kan er goed op slapen. Een aanrader voor iedereen die een bezoek brengt aan Benelmadena. Enigste minpunt is het betalen voor de WiFi. Dat vind ik niet meer helemaal van deze tijd. Verder een topverblijf gehad daar.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk twee weken verblijven in dit heerlijke hotel. We hadden problemen met onze carrental en de receptie heeft alles gedaan wat ze konden om ons te helpen. Geweldig. Ons appartement is comfortabel. Voor €15 heb je half pension. Ons ontbijt was geweldig en de cappuccino is een reden om terug te komen. Hier vandaan zijn geweldige excursies te doen zodat we het originele Spanje ook te zien kregen.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 3 januari 2015

Dit appartement was ver boven onze verwachting. Helemaal top. Mooi ingericht. Volledig ingerichte keuken met alle denkbare apparatuur en benodigdheden. Grote flatscreen in huiskamer als wel in de slaapkamer. Een iHome in de huiskamer voor de iPod en een wekker met dockingstation in de slaapkamer. Bedenk maar wat je nodig hebt en het is er. Zelfs een Nespresso machine als je wilt, maar die huur je dan. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren zeer tevreden en vonden dit een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Slecht enkele minuten van het strand en de boulevard en een prachtig park voor de deur. Een absolute aanrader.

Kamertip: Afhankelijk van het seizoen wil je misschien een kamer met meer of minder zonligging. Bedenk wat je wilt bij de reservering.
Datum van verblijf: december 2014