“Goed restaurant”
Beoordeling van Angus Torrequebrada

Angus Torrequebrada
Geclassificeerd als nr. 27 van 798 Restaurants in Benalmadena
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig Restaurant , vlotte bediening en zeer goed vlees. Wij hadden prima avond en gingen voldaan de deur uit.

21 november 2017 beoordeeld

Van een prima steak genoten,mals en perfect gegrild.Uitstekende prijs/kwaliteit!
Sober ingericht maar vanop het overdekte terras een mooi zicht over het strand en de zee.Reserveren is een must want de plaatsen zijn beperkt.
Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
Sterke aanrader!!!!

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, zaak ziet er netjes uit.
Ribeye medium besteld, werd medium rare geserveerd maar vlees van goede kwaliteit dus dat was voor mij geen probleem. Bediening was na het serveren van het hoofdgerecht niet meer zo alert, werd niet gevraagd of we nog een nagerecht wilden, stonden wel in het zicht een sigaret te roken.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant doet zijn naam eer aan. Goed stuk vlees, in mijn geval de rib eye, is perfect gegrild. Het voorgerecht 'gambas pil-pil' is de beste die ik ook gegeten heb! De entourage is sober maar goed. De bediening is goed, maar aan het eind van de avond zijn de obers niet meer zo gefocust op de gasten. Er werd ons niet om een eventueel nagerecht gevraagd. Het aantal zitplaatsen is beperkt, het eten heel goed, dus reserveren is aan te bevelen.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten , zicht op zee vriendelijke bediening. steak en brochette waren smakelijk , vlees had een heel zachte structuur. Wijnen betaalbaar. Geen lange wachttijden doch ook geen super drukke bediening, gewoon relax. Een sterke aanrader !!!!

Reizigers die Angus Torrequebrada bekeken, bekeken ook

Benalmadena, Costa del Sol
Benalmadena, Costa del Sol

In Angus Torrequebrada geweest? Deel je ervaringen!