“Relax vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel & Resort Funfjahreszeiten
Beoordeeld als nr. 4 van 13 hotels in Todtmoos
27 juli 2016 beoordeeld

Hotel op een goede rustige locatie van het dorpscentrum van Todmoos. De familiekamer die wij hadden was ruim maar gedateerd. Eten was voldoende maar opgewarmd in een magnetron. Saladebar was ruimvoldoende Vanuit Todmoos kon gebruik gemaakt worden van de gratis transportkaart.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is iets hoger gelegen dan het dorp en biedt dan ook een mooi uitzicht, temidden de natuur. Perfecte locatie voor wandelaars, mountainbikers en wielertoeristen. Bepaalde delen van het hotel zijn vernieuwd en mooi ( een van onze kamers in het hoofdgebouw ), andere zijn aan vernieuwing toe. Kamers waren wel net. Het eten (buffetvorm) was eerder middelmatig. Er heerste ook personeelstekort ( werd ook vermeld aan de receptie ) waardoor bepaalde werknemers chagrijnig waren. De stuBe is uitermate gezellig maar was pas open vanaf 20 uur. Het speelplein voor de kinderen is ook aan vernieuwing toe.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
26 april 2016 beoordeeld

Bij aankomst aan de receptie werd ons een studio aangeboden, maar bij de reservering hadden wij om een appartement met balkon of terras gevraagd.
Na overleg kregen wij toch wat ons was toegezegd een appartement met terras.
Wij vinden het een uitdaging om een hotel te boeken met mindere referenties maar tot op heden is een vakantiehotel nooit tegengevallen.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ontbijt en diner ruim verzorgd.

Kamertip: Het hotel en de appartementen staan op een heuvel met uitzicht op de vallei, deze zijde heeft een pa ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
8 juni 2015 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, mooie ruime kamer met terras. Ontbijt en avondeten prima. Wij hebben een heel prettig verblijf gehad in Funfjahreszeiten. Mooie wandelingen gemaakt en dagje Freiburg zeer de moeite waard.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
23 mei 2015 beoordeeld

Ontvangst zeer goed. Wij hadden kamer 657 en die was zeer ruim en netjes.
Ontbijtbuffet vonden we super en avondeten was ook goed. Honden mogen in het hotel maar zijn niet toegelaten in het restaurant. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de bar en het zwembad en de vele massages en welness enzo.
Van het hotel te voet naar Todtmoos is een kleine km en redelijk steil naar beneden en dus ook steil naar boven. Onze vakantie was zeer geslaagd. Alles ok. alleen wa te koud voor de tijd van het jaar. Mooie wandelingen!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
3 maart 2015 beoordeeld

Ons verblijf van 3 dagen begon al slecht bij de ontvangst. Wij kregen een appartement op afstand van het hotel, hoewel we een 2-persoonskamer in het hotel geboekt hadden. Na aandringen kregen we toch die 2-persoonskamer. Er bleken geen handdoeken op de kamer aanwezig en ook bleek het toiletpapier niet aangevuld. Het ontbijt was goed, het diner eenvoudig. De gehele ambiance is gedateerd. Het hotel is matig onderhouden en er is weinig personeel, bijvoorbeeld na 21:00 u geen receptiebezetting.......

Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
2 november 2013 beoordeeld

Wij hebben er verbleven met onze 3 kleinkinderen van 28/10 tot 01/11op basis van half pension
Wij hadden een grote dubbelkamer met een kitchenette die zeer proper was.Het morgen eten was goed evenzeer het avondeten,dat bestond uit een slaatje,soep,keuze van hoofdgerecht vis/vlees/vegetarisch en dessert
Er is een mooi binnenzwembad met sauna
En vooral zeer vriendelijk personeel
Voor de prijsklasse van 3* hotel een aanrader

Verbleef: Oktober, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Todtmoos bekeken
op 0.6 km afstand
Hotel Am Kurpark
nr. 5 van 13 in Todtmoos
14 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel & Resort Funfjahreszeiten geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel & Resort Funfjahreszeiten

Beoordeeld als nr. 4 van 13 hotels in Todtmoos
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel & Resort Funfjahreszeiten 3*
Aantal kamers: 95
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel & Resort Funfjahreszeiten met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel And Resort Funfjahreszeiten

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?