“Goed en gezellg restaurant”
Beoordeling van La table du berger

La table du berger
Reserveren met
La table du berger is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Valmorel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 maart 2017 beoordeeld

In Valmorel heb je een groot aanbod qua restaurants. Die bieden over het algemeen een identiek menu aan. La Table du Berger heeft een wat ruimer aanbod met een paar heerlijke specialiteiten van het huis. De porties zijn groot en lekker, de bediening is zeer hartelijk en gastvrij. Een echte aanrader wat ons betreft.

4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is een gezellig intiem restaurant. Het eten is er goed maar niet heel bijzonder. We waren met 6 personen waarvan 5 vegetariërs waren. De veggie burger is wel oké maar niet heel bijzonder. Het personeel is erg vriendelijk en ze maken graag grapjes met de gasten. De desserts zijn heerlijk trouwens.

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar lekker restaurant. Gelegen in het centrum van valmorel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

berger73, Propriétaire van La table du berger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2016

On vous aime

8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Aangename uitbater, die goede humor heeft. Had een mixed grill besteld en dit was een super portie. Lekker en zeker genoeg. Daarna nog een dame blanche besteld en mijn avond was compleet. Het is er iets duurder als op een ander, maar ik betaal het graag bij.

16 april 2014 beoordeeld

Al 4 jaar komen wij snowboarden/skieën in St Francois Longchamps. Elk jaar weer is één van de hoogte punten eten bij La table du berger in Valmorel. Dit kleine maar gezellige restaurant is bij uitstek één van de beste restaurants die wij hebben bezocht in de Franse Alpen. Een absolute aanrader voor iedereen die een heerlijke maaltijd wil eten tussen het skieën en snowboarden door. Volgend jaar gaan wij zeker weer langs om te genieten van de heerlijke maaltijden. En niet te vergeten een heerlijke Irish coffee als toetje!

• Sfeer
berger73, Propriétaire van La table du berger, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2014

We lové you every year see you soon

Reizigers die La table du berger bekeken, bekeken ook

Les Avanchers-Valmorel, Savoie
Valmorel, Les Avanchers-Valmorel

In La table du berger geweest? Deel je ervaringen!