“Meivakantie”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Breda, Nederland
1 beoordeling
“Meivakantie”
Beoordeeld op 11 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Top huis. Alleen jammer dat er te weinig warm water in de boiler is om s’avonds na een strandbezoek ook nog warm te kunnen douchen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
9 jun 2018
Dank u wel voor uw opmerking, die we met de eigenaar zullen bespreken, zodat hij kan onderzoeken waar het aan ligt. Ik ben blij dat u het verder een tophuis vindt!
F7291JZjo ...
Keerbergen, België
1 beoordeling
“A house with a view”
Beoordeeld op 30 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Prachtig zicht, veel privacy, mooie living en handige keuken. Prachtig terras,veel buitenruimte met heel leuke BBQ hoek. Maar geen airco, slechte matrassen op de meeste bedden en niet zo heel fris beddengoed.Mooi zwembad maar waterbalans van het zwembadwater was een probleem mee: abnormaal agressief voor de huid en geen buitendouche.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 sep 2017
Dank u wel voor uw opmerkingen, we zijn blij dat u genoten heeft van uw vakantie en de villa.
Airco vermelden we ook niet in de advertentie van deze villa, de opmerkingen met betrekking tot de matrassen zullen we opnemen met de eigenaar.
We hopen u een volgende keer weer te mogen begroeten.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren