“Heerlijke lunch, vlakbij het strand”
Beoordeling van Titine

Titine
Geclassificeerd als nr. 9 van 45 Restaurants in Moliets et Maa
4 weken geleden beoordeeld

Tijdens onze vakantie in Zuid Frankrijk bezochten we het strand van Moliets et Maa. Na een stevige wandeling kregen we honger en streken we neer in het laatste tentje van de boulevard, Titine.
We hebben heerlijk uitgebreid gelunched.

Datum van bezoek: augustus 2019
martineb962, Propriétaire van Titine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Merci beaucoup pour votre avis très sympathique

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie vlak bij het strand. We kwamen er voor lunch. Het eten is vrij slecht. De pizza’s die we hadden besteld waren slappe hap. Gewoon niet echt krokant, maar een sompig smakeloos geheel. De panini was niet gaar. Een week broodje met ook geen smaak. Een klein glaasje rosé voor 4 euro. De bediening was aardig en opgewekt. Maar de kok had een beetje teveel haast.

Datum van bezoek: augustus 2019
martineb962, Propriétaire van Titine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Bonjour, merci pour votre avis et merci pour l'équipe. les pizzas font 33 cm taille normale de restaurant. les paninis sont assemblés tous les jours, peut- etre un problème de cuisson.
Pour le verre de rosé les contenances sont indiquées 12cl. Notre premier prix est 2.80€ côte de Gascogne IGP
Le villa Dria en effet est à 4.00€ mais 12cl également
Désolé de n'avoir pu vous satisfaire.

14 augustus 2018 beoordeeld

Dit is een soort snackbar waar ze wel aan de tafel bedienen. Veel soorten snacks, van crêpes tot wafels, porties friet, milkshakes etc. Als je van het strand komt lekker om even bij te komen met een koud pilsje

Datum van bezoek: augustus 2018
Martine B, Propriétaire van Titine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2018

Thank you for your very nice opinion .

16 augustus 2017 beoordeeld

Netjes en vriendelijke zaak.
Lekker eten aan een betaalbare prijs; goedkoper eten aan zee dan in ons Belgie.

Datum van bezoek: augustus 2017
Martine B, Gérant van Titine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Merci à la Belgique !

4 mei 2016 beoordeeld

Mooie ligging met terras vlakbij het strand. De gerechten en snacks zijn eenvoudig maar van goede kwaliteit en een goede variatie.

Datum van bezoek: april 2016
Martine B, Propriétaire van Titine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2016

Bonjour,

Avec un peu de retard, je vous remercie beaucoup pour votre très bon avis sur notre établissement

Reizigers die Titine bekeken, bekeken ook

Moliets et Maa, Landes

In Titine geweest? Deel je ervaringen!