3 mei 2013 beoordeeld

Tineke / Franneke

Wat moeten wij nog toevoegen aan alle lovende <terecht> beoordelingen, die men reeds geschreven heeft.
Een heerlijke plek om te vertoeven. Gastvrijheid van de eigenaren.
Ook wij vonden Trujillo een leuk plaatsje, de omgeving <natuurpark>
Merida museum enz prachtig !!

Wij sloten ons tripje af met een paare dagen Madrid.

• Verbleef: april 2013, reisde met familie
18 oktober 2012 beoordeeld

Halverwege op een reis door Spanje van bijna 4 weken kwamen wij in een prachtig appartement in Trujillo terecht. We werden gastvrij en enthousiast ontvangen en hebben genoten van de comfortabele en sfeervolle inrichting, ons terras met uitzicht op de prachtig groene tuin.
Trujillo is een mooi, verstild stadje met genoeg bezienswaardigheden om er een paar dagen te verblijven. Wat de website vermeldt over het huis waarin de appartementen gebouwd zijn, is helemaal waar. Alles is met veel zorg, aandacht, goede smaak en oog voor detail gedaan. Het huis doet zijn naam eer aan!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner
14 juni 2012 beoordeeld

Wij zijn inmiddels meerdere malen in El Baciyelmo geweest en ieder keer was het een feest. Geweldige bedden, prachtige, ruime kamer, heerlijke tuin met een drankje onder de citroenboom, even afkoelen in het zwembadje en dan uitrusten op relaxbedden in de goed onderhouden tuin. Het stadje biedt genoeg om mooie wandelingen te maken; veel te zien. Eindelijk weer eens ooievaars met hun geklepper; je was al bijna vergeten hoe dat klonk! Je waant je ook zomaar in de middeleeuwen met al die kleine straatjes. En hier dan zonder al die storende souvenirwinkels.... De omgeving biedt een scala aan mogelijkheden voor tochten met de auto naar een natuurpark met gieren en adelaars, naar de rivier of voor avontuurlijke wandelingen met adembenemende uitzichten. Ook mooie dorpjes en stadjes in de buurt: Merida (Romeinse opgravingen), Guadeloupe (de zwarte madonna), Casseres etc. Wanneer mogen wij weer? Geerte en Ewout Schikker, Amsterdam

Kamertip: Wat ons betreft zijn alle kamers (ook echt gezien, waren we benieuwd naar) zeer de moeite waard. Heel ruim met mogelijkheid om zelf te koken of om hapjes op te warmen. Eigenlijk meer een klein appartement. Alle kamers hebben een eigen smaakvolle inrichting.
  • Verbleef: november 2011, reisde met een partner
5 juni 2012 beoordeeld

De appartementen zijn allemaal modern en smaakvol ingericht. Goede bedden, ruime badkamer, mooie kleuren.Herman en Karla en hun kinderen zijn zeer gastvrij. Het appartement en het stadje zijn een mooie uitvalsbasis voor wandelingen en tochtjes. Slenteren door het stadje,en buiten de muren van de burcht genieten van het weidse uitzicht, soms prachtige wolkenluchten en zonsondergangen. En dan die vogels, voor de liefhebber een eldorado.

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
17 april 2012 beoordeeld

wat een geweldige plek is dit. wie van een heerlijke rustige plek, met ruime kamers, goede bedden, een zwembad, een fantastische tuin en prettig gezelschap houdt is hier op de goede plek. Ik was hier met mijn gezin en iedereen had het erg naar zijn zin. Er hangt een schommel voor de kinderen, er is een bibliotheek waar af en toe een filmpje wordt gekeken en een heerlijk (wel een beetje koud) zwembad. Verder is er in de buurt genoeg te doen en wie van cultuur houdt zit niet ver weg van mooie steden. een aanrader!

Kamertip: er zijn kamers beschikbaar met een terras
Verbleef: april 2012, reisde met familie