Beoordeeld op 5 juli 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel voor zakenreizigers. Het ligt tussen de luchthaven en de stad Athene. De kamers zijn ruim en van alle comfort voorzien, inclusief het vrij toegankelijke internet. Leuk is de waterkoker voor den kop koffie. Het ontbijt is royaal.

Datum van verblijf: juli 2017
AfoiMoussama, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Holiday Inn Athens Attica Avenue Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2017

Dear Ronnyjd0509,

Thank you for your choosing our Holiday Inn Athens - Attica Ave. Airport West and for your lovely comments! We look forward to welcoming you again in the near future!

Kind Regards,

Emmanouella Moussama
Experience and Communication Director

Beoordeeld op 13 juni 2017

Spuug-, maar dan ook werkelijk, spuuglelijk gebouw gelegen aan de snelweg tussen de luchthaven en Athene zelf. Shuttle-service niet al te betrouwbaar & zonder instructie lastig te vinden op de luchthaven. Nette en frisse lobby en ontvangst, kamers ook redelijk in orde, maar wel prijzig gezien het niveau, ook qua kraakhelderheid. Geserveerd eten is maar matigjes en bijzonder duur. Ontbijt zeer uitgebreid en goed! Het hotel is vrij goed te bereiken met het OV, zowel naar Athene als naar de luchthaven.

Datum van verblijf: mei 2017
AfoiMoussama, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Holiday Inn Athens Attica Avenue Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2017

Dear Jorik V,

Thank you for taking the time to review our hotel and for your comments. We are very sorry to hear that your stay was not as positive as the ones of the others guests who reported their experience on this site. We apologize about the signage in the airport, however it is not permitted due to airport restrictions.
Please rest assured that we will take all your comments, into consideration.
We really hope that you will continue choosing our Holiday Inn Athens - Attica Ave. Airport West for your future travel needs.
Kind Regards,
Emmanouella Moussama
Experience and Communication Director

Beoordeeld op 13 mei 2016 via mobiele applicatie

135 euro is een stevige prijs voor dit hotel.kamer is gedateerd kapotte vloerbedekking. Kamer is wel schoon heeft een goed bed en douche de tv kanalen werken en er is gratis WiFi. Er is een shuttlebus naar het vliegveld beschikbaar. Ontbijt was uitgebreid en goed

Datum van verblijf: mei 2016
AfoiMoussama, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Holiday Inn Athens Attica Avenue Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2016

Dear dirk v,

Thank you for your comments!
We look forward to wlecoming you again in the near future!

Sincerely,

Konstantina Tsonou
Sales and Marketing Manager

Beoordeeld op 12 april 2016

Goed hotel voor een nacht en als je vroeg met het vliegtuig vertrekt. Hotel is niet aantraden voor een bezoekje aan Athene omdat het te ver buiten ligt. Vriendelijk personeel. De gym is klein maar ok. Klein zwembad wat meestal vol is met spelende kinderen.

Kamertip: Geen idee. Was er maar een nacht en kon prima slapen.
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 oktober 2015

voor een vroege vlucht is de locatie ideaal,koffie heel lekker,zefs iemand die my hielp met myn koffer als ik het hotel biien liep en het my naar myn kamer heeft gebracht,zelfs nacht receptioniste is heel erg vriendelyk en behulpzaam

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen