“Opvallend”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juni 2017 beoordeeld

Opvallend door het uiterlijk om te beginnen, het leek wel een bos midden in Glyfada. Nieuwsgierig gingen we naar binnen. En daar werd het alleen maar beter.
Warme ontvangst, zonder reservering vond de eigenaar een mooi tafeltje op het buitenterras (tree-house is een passende naam). Gerecht na gerecht werden we verrast met heerlijkheden. Fantastisch, een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten fijne bediening. Eigenaar kwam ook nog even aan de tafel om een praatje ge houden. Top avond.

Datum van bezoek: juni 2017
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal top, klant centraal -alles wat je wensen wilt van een restaurant. Heerlijke grote garnalen met rijst en beef om op te zuigen. Nagerecht heerlijke pavlova

Datum van bezoek: april 2017
9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gegeten met leuke bediening.
Een heel mooi restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2017
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden over de boulevard en langs het strand gelopen van Glyfada en opzoek naar een restaurant voor de lunch/brunch. We waren bij diverse restaurants naar binnen gelopen maar afgehaakt omdat er binnen gerookt wordt. Uiteindelijk bij Spiti terecht gekomen waar het vriendelijke personeel vertelde dat er niet gerookt mag worden. Zoals een goede lezer zal begrijpen hadden we niet gereserveerd maar een tafel voor twee werdt geregeld. Ik een pizza met wilde champignons mijn tafelgenote een salade. Beide van uitstekende kwaliteit met een dito Grieks witte wijn. Dit restaurant is een aanrader kwaliteit uitstekend, betaalbaar, vriendelijke bediening en mooi modern interieur.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Spiti bekeken, bekeken ook

In Spiti geweest? Deel je ervaringen!