“Toplocatie voor grote groep met exclusief gebruik”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Dining in style
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Gur-t69
Deventer, Nederland
1 beoordeling
“Toplocatie voor grote groep met exclusief gebruik”
Beoordeeld op 11 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

We hebben ons de hele week uitstekend vermaakt bij het zwembad, in de gezamenlijke ruimtes en aan de zee. Zowel Anna als Nikolas waren een geweldige gastdame- en heer. Zeer gastvrij ontvangen met hoge graad van service. Absolute aanrader voor grote groepen die privacy en exclusiviteit op prijs stellen. Nikolas kan nog zingen en gitaar spelen ook!

Anoniemha ...
Utrecht, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk verblijf met goede faciliteiten!”
Beoordeeld op 19 mei 2014 voor een verblijf in mei 2014

Mooi verblijf en een goede locatie om met een grote groep te verblijven! Het is van alle faciliteiten voorzien en de service is top!

Je leeftijdgroep 18-24
Pauline K
Enschede, Nederland
“Genieten in Anavissos”
Beoordeeld op 15 mei 2014 voor een verblijf in mei 2014

Wij verbleven 5 nachten met 31 vrouwen in deze villa. De villa is groot waardoor iedereen genoeg ruimte heeft, en toch is het heel gezellig door de mooie woonkamer(s) en de mooie terrassen. Alles is ook heel schoon. De tuin met groot zwembad is echt prachtig; we hebben ons in een paradijsje gewaand op die lekkere ligbedden.

De service was uitstekend en alles was van tevoren te regelen: transfer van en naar vliegveld, een maaltijd met drinken, vervoer naar Athene en helpen met boodschappen. Dit was goed afgestemd en verliep vlekkeloos. Op deze manier heb je de rust van het platteland en ben je zo in Athene. Anna en Nikolas zijn heel gastvrij en betrokken en doen hun uiterste best om je verblijf optimaal te maken; wij voelden ons warm ontvangen.

Bij vertrek wilde iedereen eigenlijk nog een nachtje langer blijven, wij waren het nog lang niet zat. Een echte aanrader!

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Reisgroep: Vrienden
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Anoniem52 ...
Enschede, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super locatie met vriendelijke gastvrouw”
Beoordeeld op 14 mei 2014 voor een verblijf in mei 2014

De locatie is zeer geschikt voor grote groepen. Bijna iedere kamer heeft een eigen badkamer. Het zwembad is keurig en alles is heel goed onderhouden. Daarnaast hadden we erg plezierig contact met de eigenaresse, die ook veel voor ons geregeld en gedaan heeft.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Je leeftijdgroep 25-34
Vakantie met vrienden Grote groepen
Jop E
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Aangename gastvrijheid in Villa Aventuro”
Beoordeeld op 10 maart 2014 voor een verblijf in maart 2014

Aankomende Mei verblijven we met een hele grote groep vrienden een week lang in Villa Aventuro. Omdat er (voor ons) veel geld mee gemoeid is en er veel dingen geregeld moeten worden zijn we er met een klein aantal afgelopen weekend alvast heengegaan om de eigenaar te ontmoeten en om een aantal zaken te regelen. Dit is ons honderd procent meegevallen. De eigenaar, Nicholas, heeft ons opgehaald van het vliegveld en ons naar elke wenselijke locatie gereden. Om het feest compleet te maken mochten we voor dat weekend gratis in zijn villa logeren en hebben hij en zijn vrouw tot twee maal toe voor ons gekookt. De villa ziet er fantastisch uit: we hebben zin in onze echte reis in mei!

Reisgroep: Vrienden
ard l
Bergen, Nederland
1 beoordeling
“Prachtige locatie, fantastische accomodatie en zeer gastvrije eigenaar en vrouw!”
Beoordeeld op 20 november 2013 voor een verblijf in november 2013

Wij (11 volwassen en 17 kinderen) hebben een TOP vakantie gehad.
Een week om nooit meer te vergeten.

Genoten van de zon, in en rond het zwembad, lekker eten en zelfs een dagje Athene!
De villa is prachtig gelegen, beschut tegen wind en nabij de zee, bakker, slager, supermarkt en restaurantjes.
De accommodatie is schoon, ruim van opzet (veel kamers en een ruime en goede keuken) en is voorzien van goed functionerende voorzieningen (douches, badkamers, keukenapparatuur, etc).
Voor de kinderen zijn voldoende sport en spel mogelijkheden als poolbiljarten, zwemmen, groot filmscherm, tafeltennis- en voetbaltafel en voor iedereen een fiets!
Voor de volwassen overdag heerlijke ligbedden om te relaxen rond het zwembad.
en 's avonds (als de kids in bed liggen) gezellig binnen borrelen!

Meest bijzondere was de gastvrijheid en hartelijkheid van de eigenaar Nicolas en zijn vrouw Anna. Alles is mogelijk. Van gebruik maken van hun auto voor boodschappen, regelen van vervoer met bus van en naar vliegveld tot een excursie naar Athene.

Een prima aanrader voor groepen met of zonder kinderen.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: The hospitality of the owner, location en accomodation!
Minpunten: One week is too short
Reisgroep: Large Group
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Jaap2013
Leiden, Nederland
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige villa”
Beoordeeld op 4 augustus 2013 voor een verblijf in juli 2013

Prachtige villa, dichtbij zee en 1 uur naar het centrum van Athene. Bij aankomst direct een frisse duik en een welkomstdrankje van de eigenaresse. Ideaal verblijf voor een grote groep. Er ligt een gouden hond onder de duikplank.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Zwembad
Minpunten: De haan van de buren
Je leeftijdgroep 25-34
Vakantie met vrienden Grote groepen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren