“Niet bijzonder, wel prima”
Beoordeling van Capitan Tortuga

Capitan Tortuga
Geclassificeerd als nr. 17 van 63 Restaurants in Flores
Keukens: Guatemalteeks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie. Eten niet hoogstaand culinair of bijzonder maar wel prima te hachelen :-). Chicken sandwich en Guatemalteekse kippenpoten gehad.

Datum van bezoek: augustus 2018

2 april 2018 beoordeeld

Goede keuze aan gerechten en dranken, ruime keuze aan wijn het door ons bestelde was smakelijk en voldoende echter zaten we nog aan het voor gerecht toen het hoofdgerecht al weer werd gebracht. Mee terug genomen maar later toch gewoon weer opgediend zodat de vis iets was ingedroogd door het warm houden. Om tien uur werd de tent gesloten en kreeg iedereen de rekening of je al klaar was of niet.

Datum van bezoek: maart 2018
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De rekening was pittiger dan het eten. De meeste restaurantjes hebben een gezellig terras aan het water, dus dat is niet uniek. We kregen gegrilde kip maar die was bijna niet te snijden zo taai en het rundvlees was prima qua smaak maar voor de prijs had ik wat meer verwacht dan een paar blokjes vlees en half aardappeltje in een stoofpotje. Voor hetzelfde geld vind je in de omgeving zeker betere restaurantjes. De pina colada was overigens heerlijk hier, die hebben we meerdere malen opnieuw besteld.

Datum van bezoek: november 2017
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeer is leuk, bediening vriendelijk. Eten niet fantastisch maar oké. Wel een gave locatie bij het water en aan de toeristische kant van Flores.

Datum van bezoek: oktober 2017
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met z'n vijven gegeten en dat was een ervaring die ik geen jaren zal herinneren. Gemiddeld eten tegen een gemiddelde prijs maar wel met mooi uitzicht over het meer. Dus geniet vooral van die combinatie.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Capitan Tortuga bekeken, bekeken ook

Flores, Peten Department

In Capitan Tortuga geweest? Deel je ervaringen!