“Goede indoor-BBQ tegen schappelijke prijs”
Beoordeling van Raices Bar and Grill

Raices Bar and Grill
Geclassificeerd als nr. 7 van 63 Restaurants in Flores
Keukens: Pizzeria, Midden-Amerikaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 augustus 2018 beoordeeld

Lekker gegeten met mooi uitzicht op het meer. De BBQ platter is de specialiteit en is goed en voordelig.

Datum van bezoek: augustus 2018

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ligt op een hele leuke locatie aan het water en ziet er erg gezellig uit. De bediening is snel en vriendelijk!
Kwaliteit van het eten was echter een stuk minder. Aan de steak tenderlion zat zoveel vet dat er van de 250 gram nog maar 100 gr. over bleef. Smaak was verder wel goed met lekkere chimichurrie. Salade was heel erg simpel. Friet slap.

Datum van bezoek: juli 2018
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een schitterend plekje aan het meer van Flores met gedreven mensen die zorgen voor vlotte, vriendelijke bediening. We werden gastvrij ontvangen en hebben gekozen voor gerechten van de grill: mijn vrouw voor de mixed grill en ik voor de tenderloin steak. Een prima keus. Tenslotte nog twee coupes ijs met vruchten: een verse tractatie. Tesamen met wat witte wijn en een paar lokale biertjes (Gallo, een heerlijk pilsje) waren we omgerekend € 60 euro kwijt incl fooi. Dat is voor Guatemala een duur restaurant.
Voor ons een onvergetelijke ervaring.

Datum van bezoek: mei 2018
31 maart 2018 beoordeeld

Prachtig gelegen aan het meer met vrij uitzicht is dineren bij dit restaurant een feestje. Een gezellige en losse sfeer waarbij het alleen jammer is dat de baas de enige is die engels spreekt maar met wat moeite en handen en voeten hebben we gekregen wat we wilden. Het personeel doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Mooie salades en prima steaks die goed zijn klaar gemaakt. medium is ook echt medium en geen schoenzool. Wel altijd erg druk dus reserveren is een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018
3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk personeel. Probeerde ons spaans te leren. Het eten is echt heerlijk! Mixed grill is echt aan te raden. En op twee uur na, elk uur happy hour! Twee toffe avonden gehad daar!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Raices Bar and Grill bekeken, bekeken ook

Flores, Peten Department

Flores, Peten Department

In Raices Bar and Grill geweest? Deel je ervaringen!