“best place in town”

Keukens: Pizzeria, Midden-Amerikaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 maart 2018 beoordeeld

Prachtig gelegen aan het meer met vrij uitzicht is dineren bij dit restaurant een feestje. Een gezellige en losse sfeer waarbij het alleen jammer is dat de baas de enige is die engels spreekt maar met wat moeite en handen en voeten hebben we gekregen wat we wilden. Het personeel doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Mooie salades en prima steaks die goed zijn klaar gemaakt. medium is ook echt medium en geen schoenzool. Wel altijd erg druk dus reserveren is een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018

3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk personeel. Probeerde ons spaans te leren. Het eten is echt heerlijk! Mixed grill is echt aan te raden. En op twee uur na, elk uur happy hour! Twee toffe avonden gehad daar!

Datum van bezoek: juli 2016
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg goed, is voor plaatselijke begrippen wel aan de prijzige kant. Erg leuke en gezellige ligging aan het meer. Flexibel personeel setting is wat druk maar erg gezellig. Vier er vooral je verjaardag!

Datum van bezoek: september 2016
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd voor 10 personen. Er is een uitgebreide keuze uit vleesgerechten, minder opties voor vegetariërs.

De taco's zijn erg lekker. Als je zelf je gerecht samen stelt, krijg je allemaal glazen/plastieken potjes met je mais, vlees en groentjes apart erin.

Het was ook cocktail happy hour, maar dit werd ons op voorhand niet gemeld. Was wel jammer.

Datum van bezoek: augustus 2016
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naar toe gegaan voor een hele lekkere fruitshake en een kleine maaltijd. Eten was ok maar de shakes waren heel lekker.
Mooi uitzicht in het restaurant.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Raices Bar and Grill bekeken, bekeken ook

Flores, Peten Department

Flores, Peten Department

In Raices Bar and Grill geweest? Deel je ervaringen!