Beoordeeld op 2 april 2018

Hotel Santana heeft zijn beste tijd gehad, zeer gedateerd met steile trappen deels zonder leuning. Kamers zijn ruim met een behoorlijke doucheruimte maar ook dit heeft allemaal de tand des tijd niet doorstaan en heeft een behoorlijke onderhoud achterstand.
Gratis wifi en het ontbijt toast met scrambled eggs en een bakje fruit. Alles een beetje summier, sommige kamers hebben veel last van het disco gebeuren rond het hotel.

Kamertip: slecht ter been vraag een kamer begane grond er is geen lift
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Vandaag met de lunch gegeten bij Hotel Santana. Toen we de ober om de rekening vroegen kwam hij met een rekenmachine aan met het bedrag dat wij 'verschuldigd' waren. Toen we vroegen of de fooi daar al in zat zei hij nee. We telde daar 10% bij op maar gaven aan wel de rekening te willen zien. Toen bleek de ober 'teveel' gerekend te hebben, dwz de fooi was al berekend in het bedrag wat hij noemde. Vraag dus om de rekening voor je betaald.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 22 februari 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi gelegen aan een groot meer.
Grote kamer heeft alles wat je nodig hebt.
Gezellig. terras waar je relaxed kan genieten van t meer en de wandelaars.
Wij hebben er 2 overnachtingen gehad en t ontbijt was goed verzorgd.

Oud koloniaal hotel met fleurige kleuren.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 16 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een prachtige ligging aan het meer. Spijtig genoeg ligt het op de hoek van een drukke eenrichtingsstraat. Vanaf 6u s morgens zit je langs 3 kanten in de uitlaatgassen en het lawaai van de passerende auto's en brommers.
De kamers zijn ontzettend rudimentair. De airco werkt maar. Muggen weren is erg moeilijk wanneer de ramen van zulk gammel materiaal zijn dat ze zelfs niet volledig sluiten en insecten gewoon door de spleten binnen kunnen kruipen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 30 juli 2015

Prima hotel centraal gelegen in Flores met terras en eigen restaurant. Ruime kamers, die schoon zijn, maar af en toe wat problemen met warm water. Voldoende gezellige restaurantjes in de buurt. Kijkt uit over het water.

Datum van verblijf: juli 2015